Accepterad .Kapabel | Medlem ansökning [Gnurken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Kapabel

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yasin

Vad är ditt discord namn? Makkan#9768

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Makkan Euro, han valde det kriminella livet, då han var ute efter pengar, speciellt svarta pengar då ingen annan gav han ett bra jobb, så han fick jobba kriminellt när han var 18 blev hans mamma sjuk och ingen i familjen hade råd med medicin så Makkan fick jobba hårt för o kunna rädda hans mamma, Makkan valde att bli en torped, han plocka folk som hade pris på skallen, Makkan jobbade ihop med sina kusiner och sin storebror, på drygt en månad fick Makkan en Kanin, han köpte en skön bil, och betala för hans mammas mediciner och operationer, han reste till marbella, dubai för o hämta kassar han hämta in vapen till sverige för o wäcka sin opp, hans opp dödade hans älsta storebror, nu är Makkan själv med sina kusiner i livet, och vill göra en comeback i gatan

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög rp nivå, inget lall alls, har sjuka erfarenheter då jag har spelat fivem i nåt år nu, är rätt så seriös när det gäller rp, speciellt efter allt jag fått höra om unive, om att alla där har bra rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? båda sidorna ska ha roligt i ett scenario, ingen ska bli drabbad av att de är tråkigt båda ska kunna ha det roligt man behöver inte alltid vinna för att scenarion ska bli bättre eller roligare hellre att båda njuter av scenariot än att en ska gilla den och en ska hata den.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som har kört här ett bra tag, tipsa mig och sa att det är dunder rp i unive så jag passade på att testa.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju!

Nuvarande Roller:
📑 Medlemskap Ansvarig

💰Donator++++💸
🏷️
Medlem
👮‍♂️
Polismyndigheten

FD:
💼Jobbstyrning
🔧Mekonomen