- Meddelanden
- 269
- Reaction score
- 10
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Ditt discordnamn: Kanelbullen//Michael#4376
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Varför ska just du bli staff? För jag spelat på unive under en längre period och jag gillar servern väldigt mycket o vill göra mer än o va en vanlig spelare. Tycker att de tar väldigt lång tid på tex reports och väntar på support och de vill jag ändra på. e väldigt aktiv så kommer hjälpa till med mycket. Jag kommer sitta o ta reports mycket och support. jag vill bli staff för de e så många trevliga support och gillar servern väldigt mycket. jag vill att de ska bli mindre lall tex på piren där det e väldigt mycket lall. Kommer att kicka/varna/banna dom som kör väldigt fort i servern då jag märkt att folk inte följer reglen som dom sagt, o de inte kul o tex crasha in i varandra i 200km i timmen o de är verkligen inte realistickt. jag vill göra servern mer seriös än va den redan är och jag vill höja andras rp nivå samt banna dom som inte kan rpa som tex kör över massa folk på piren osv. vill att servern ska va en mer trygg plats än den redan är så folk kan känna att dom tex inte ska bli inkrockad i o dö osv. Jag vill och tror att dom kommer att känna att jag e en trevlig support som tar bådas sida i ett ärende och kommer att göra mitt bästa för dom ska tycka bra om mig så dom känner sig trygga på serven. jag kommer att höja så många jag kan rps nivå samt min egen, tycker att de kan bli bättre med rp nivån på olika spelare. då jag ofta ser lall och slagsmål på gröna zoner och det ska inte förekomma över huvudtaget och det ska jag jobba för så alla kan känna sig trygga. jag kommer ta många reports så folk vet att dom kommer få hjälp snabbt o smidigt, och så ska de va. kommer att specca mycket o de är därför jag vill bli staff så jag kan hjälpa andra och mig själv. Jag kommer att va snäll o trevlig i support så dom känner sig bra bemötta och tex inte tvinga framm en +rep för att man ska bli upphöjd och detta har jag stött på flera gånger och det är inte trevligt, jag kommer dva bilar så dom inte står fel parkerade osv.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 16.00 - 23.00
Tisdag 16.00 - 23.00
onsdag 16.00 - 23.00
torstag 16.00 - 23.00
Fredag 15.00 - 03.00
Lördag 12.00 - 03.00
Söndag 13.00 - 23.00
Under lov kommer jag att kunna specca mer
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 7 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? /noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/spec man får upp en lista med alla spelarna man kan specca
/m (id) man skickar ett medelande till personen.
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning) man ger ut en ban
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) man kickar någon och skriver anledning
/ped (id) man ger någon pedmeny
/skin (id) man ger någon skin
/ooc man skickar ut medelande till servern.
/freeze (id) man fryser personen
/unfreeze man slutar frysa personen
/who (id) man kollar roller på en person
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id) man speccar någon specifik
/goto (id) man går till någon
/dv och radie. man dvar en bil
/revive (id) man återupplivar någon
/giveitem (id) och item namn
/setjob (id) (job) (grade) man ger någon ett job
/addkey man ger sig själv en nyckel Här är lite olika kommandon,
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
Ditt discordnamn: Kanelbullen//Michael#4376
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Varför ska just du bli staff? För jag spelat på unive under en längre period och jag gillar servern väldigt mycket o vill göra mer än o va en vanlig spelare. Tycker att de tar väldigt lång tid på tex reports och väntar på support och de vill jag ändra på. e väldigt aktiv så kommer hjälpa till med mycket. Jag kommer sitta o ta reports mycket och support. jag vill bli staff för de e så många trevliga support och gillar servern väldigt mycket. jag vill att de ska bli mindre lall tex på piren där det e väldigt mycket lall. Kommer att kicka/varna/banna dom som kör väldigt fort i servern då jag märkt att folk inte följer reglen som dom sagt, o de inte kul o tex crasha in i varandra i 200km i timmen o de är verkligen inte realistickt. jag vill göra servern mer seriös än va den redan är och jag vill höja andras rp nivå samt banna dom som inte kan rpa som tex kör över massa folk på piren osv. vill att servern ska va en mer trygg plats än den redan är så folk kan känna att dom tex inte ska bli inkrockad i o dö osv. Jag vill och tror att dom kommer att känna att jag e en trevlig support som tar bådas sida i ett ärende och kommer att göra mitt bästa för dom ska tycka bra om mig så dom känner sig trygga på serven. jag kommer att höja så många jag kan rps nivå samt min egen, tycker att de kan bli bättre med rp nivån på olika spelare. då jag ofta ser lall och slagsmål på gröna zoner och det ska inte förekomma över huvudtaget och det ska jag jobba för så alla kan känna sig trygga. jag kommer ta många reports så folk vet att dom kommer få hjälp snabbt o smidigt, och så ska de va. kommer att specca mycket o de är därför jag vill bli staff så jag kan hjälpa andra och mig själv. Jag kommer att va snäll o trevlig i support så dom känner sig bra bemötta och tex inte tvinga framm en +rep för att man ska bli upphöjd och detta har jag stött på flera gånger och det är inte trevligt, jag kommer dva bilar så dom inte står fel parkerade osv.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? måndag 16.00 - 23.00
Tisdag 16.00 - 23.00
onsdag 16.00 - 23.00
torstag 16.00 - 23.00
Fredag 15.00 - 03.00
Lördag 12.00 - 03.00
Söndag 13.00 - 23.00
Under lov kommer jag att kunna specca mer
Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 7 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff? /noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/spec man får upp en lista med alla spelarna man kan specca
/m (id) man skickar ett medelande till personen.
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning) man ger ut en ban
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) man kickar någon och skriver anledning
/ped (id) man ger någon pedmeny
/skin (id) man ger någon skin
/ooc man skickar ut medelande till servern.
/freeze (id) man fryser personen
/unfreeze man slutar frysa personen
/who (id) man kollar roller på en person
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id) man speccar någon specifik
/goto (id) man går till någon
/dv och radie. man dvar en bil
/revive (id) man återupplivar någon
/giveitem (id) och item namn
/setjob (id) (job) (grade) man ger någon ett job
/addkey man ger sig själv en nyckel Här är lite olika kommandon,
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej