Kanelbullen | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kanelbullen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 2 Maj 2007

Vad heter du på discord? Kanelbullen#4827

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5-6 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? 6 dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar

Vad heter du? Kalle Kvist

Hur gammal är du? 23 år

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? För att jag kan rpa bra scenarios inom räddningstjänsten och kan bidra till att andra spelare har en rolig och trevlig upplevelse.

Varför ska du bli brandman? För att jag är duktig på att hjälpa till och är bra på att kommunicera med folk. Det är en bra förmåga, speciellt i den här branschen där det handlar om stressiga situationer.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Jag var anställd här innan ni fick en ny chef.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska låta folk tala till punkt och ha respekt för varandra. Det är också viktigt att inte prata strunt prat på radion. Om man gör det kan det leda till ännu knepigare situationer där det handlar om liv och död.

Du får larm om brand, vad gör du då? Jag kliver in i brandbilen med mina kollegor vi tar oss till branden där man sedan kollar om det är civila som är skadade t.ex, Därefter kan man börja på med att släcka branden.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Jag ska prata med befälet på plats och försöka få en klar bild men dessutom följa ordrar från min chef. men inte utsätta mig själv eller någon annan för risk och försöka blockera av vägen om jag får ordern. men prio ett som enligt mig är och borde vara är att leta efter personerna som är involverade och försöka hjälpa alla på plats men dessutom leta efter andra skadade.

Har du några andra frågor? När kommer nästa utbildning vara, om jag blir accepterad

godkänd, Vidare till muntlig. Kontakta Nerux#4810 så får du mer info.

Tillbaka