Accepterad Kanelbullen | Chef-jobb ansökan [Securitas] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanelbullen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Fabian Jelving

Vad heter du på discord? Kanelbullen

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 2,5 månader den är perioden+lite för ett år sen

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag skulle främst att försöka utveckla att jag har koll på anställda. En sak som har varit ganska dåligt hos Securitas är att folk blir anställda bara för att dem dyker upp på en intervju och blir tilldelade en tazer och batong. En sak som jag tycker är viktigt är att Securitas främsta uppgift ska vara att hjälpa dess samarbeten. Detta vill jag förbättra och se till att deras intressen kommer först. Jag vill också se till att det genomförs många och bra utbildningar. Detta är ett stort problem då många som är anställda under utbildning säger upp sig innan de fått en chans att kunna gå vidare inom företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat i en ledande roll på Securitas i ungefär 2 månader

Hur ofta kommer du vara inne? 5-6 dagar i veckan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag ska fortsätta inom Securitas även fast jag inte blir chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka