Nekad Kanelbulle. | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanelbulle.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Johansson

Vad är ditt discord namn? 𝕶𝖆𝖓𝖊𝖑𝖇𝖚𝖑𝖑𝖊#9999

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Ali och han växte upp i ett otryggt område med mycket våld, hans familj hade inte så mycket pengar så jan fick gå i en rätt dålig skola. Han var inte bra i skolan dock han hamnade i massa problem och han fick inte bra slutbetyg i 9:an. Hans kompisar började sälja droger för att få pengar så han blev sakta men säkert indragen i det själv och han lever inte bra han sover knappt. Han vet inte vad som kommer hända här näst

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra och hög RP och jag kommer försöka utveckla min RP mer än vad jag har redan och jag vill ha kul med mina kompisar och RPea med dem och hitta nya kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? hög och bra rp nivå och kommer ha roligt och kommer alltid hjälpa folk och kommer att sikta på bästa rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att vinna ett scenario hela tiden utan man ska utspela ett scenario så mycket man kan och göra det roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? Mina kompisar berättade

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka