Accepterad håkan larson | Medlem ansökning (Gnome0105)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

håkan larson

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tom

Vad är ditt discord namn? Pappatom.

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdulla Svensson 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig ansvarsfull stenhård

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdulla svensson hade en bra barndom. Abdullas mamma var ofta ute med Abdulla och lekte och varje fredag fick Abdulla sin favorit maträtt (fläskpankka). ´Abdullas pappa var stadens drog kung skulle man kunna säga och när Abdulla var endast 12 år så dog Abdulla pappa framför abdulla ögon. Detta påverkade Abdulla barndom stort eftersom han slutade kretsa runt hans kompisar och fick ta över pappas knarknätverk. Detta skapade ett otryggt tonårings liv för Kaj. Redan vid 15 årsåldern hade abdulla kontakter runt hela landet och han hade redan blivit beskjuten 2 gånger samtidigt som han hade skjutit folk. Nu närAbdulla är vuxe har han väldigt hett temperament därför har Abdulla lätt att mörda samtidigt som Abdulla försöker dämpa detta med sina droger. När Abdulla ung brydde han sig inte om skolan eller något annat en sport men nu Abdulla bryr sig inte om något annat en pengar och varje dag är abdulla på jakt efter pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bättre och positivare upplevelse i serverns RP genom att hjälpa andra nya som kommer in på servern samt så kommer jag även att bli högt uppsatt i yrken och annat som kommer leda till en roligare RP. Samt så kommer jag att vara med och bidra i en massa roliga scenarion som kommer att vara roliga för båda Partena.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för sin egen vinst utanför RPn skull. Och även att man behöver inte vinna ett scenrio för att det ska vara kul. Så det ska vara roligt för båda partena

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag lärde mig att det inte ska upprepas

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm dödar någon av ingen anledning meta man tar infortmation från t.ex discord

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har varit medlem förut men tog en paus och vill börja igen

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga -

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka