Accepterad kanelbulle | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kanelbulle

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/poppenatorn/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Poppenatorn#4247

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonte Odrup och är född 2000-09-21 och kommer vara en med i ett kriminellt MC gäng då han vill följa sin pappas spår som dog i en olycka med sin motorcykel sonen alltså min karaktär hade som liten alltid varit med sin pappa och fixat hojen hjälpt pappan i sitt garage sen när sonen väl fick sitt mc kort när han va 16 så åkte han och hans pappa mycket med varandra om inte pappan skulle på ett möte eller åka runt med sitt gäng pappa levde på sitt MC gäng han fick alla pengar ifrån det men sen så hände det olycka då pappan dog sonen tyckte inte att MC klubben skulle vara en man minder så när sonen fick sitt a körkort tyckte han att det ända rätt var att gå med i MC gänget eller skapa ett eget det började bli mot slutet med hans pappas MC gäng så han ska försöka hitta ett annat nu sonens känslor är som vädret är det molnigt, grått och deprimerande kommer sonen ha en kort stubin men är det soligt och nice väder att glida i kommer han va glad kommer kunna ta mycket skit innan han blir riktigt arg men om man pratar skit om hans pappa kommer stubinen försvinna direkt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att Unive är en riktigt bra server med hög RP nivå med mycket spelare som man alltid kan ha roligt med jag vill utforska serverns helhet och ha så roligt på servern som möjligt jag vill gärna skapa nya vänner och minnen på en bra rp server som denna jag och mina vänner kör ofta FiveM och ännu fler av mina kompisar blev intresserade av eran server och ville vara med på våran resa på denna RP server denna servern har en bra kvalitet och jag vill ha så kul som möjligt på den

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med rp är att göra glad runt mig jag kommer även bidra med hög rp nivå jag kommer även alltid försöka vara seriöst med min rp även fast man kan ha kul ibland

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska spela för sin egna vinst även fast man inte vinner ska alla ha kul

Hur hittade du Unive? jag har alltid gillat five m och like många videos på tiktok sen kom cosmo_bt upp då såg jag denna serven och den såg nice ut så jag vill testa den och jag fastnade på serven och sen fastnade jag

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka