Inaktuell Neo_817 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neo_817

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Ktm__for__life

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter tony larssen och är född 1996

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär heter tony larssen och är född 1996 han hade en tuff uppväxt i sitt liv som med familjen och hade svårt att få vänner i skolan för att han blev mobbad. han hade alttid älskad att skruva på saker och han älskade motorcycklar så hans dröm var att skaffa sig en egen motorcyckel när han blev vuxen och ta körkot så att han fick köra på vägarna. Han hade massa motorcycklar som var bara leksaker som han lekte med hela tiden när han blev ungdom så såg han att han började få intressen av massa mc gäng. Så det vart hans dröm att gå med i en mc klubb och skaffa sig vänner och ha det trevligt med folk och träffa nytt folk. Hans mål som vuxen var att kunna bli åtminstånde vice president i ett mc gäng men han visste att det skulle bli svårt för att han först skulle hamna som prospect.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli mc träffa vänner ha kul med folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan midra med otorligt bra rp och jag kommer göra mitt bästa för att alla på servern ska få en bra upplevelse och ha det roligt och skapa roliga fester och prata igenom saker istället för att bara använda vapen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man behöver inte bara vinna senarion för sigg själv att det även är okej att förlora senarion ska att alla andra på servern ska få chanser att vinna srnarion och med ha det roligt och detta är något som jag absolut kommer att följa

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har hänt att jag har gort det för dåvar jag helt ny med rp det var min första dag men det var mer en ett år sedan och jag lärde mig att jag inte skulle göra samma sak igen!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man använder sitt fordon som ett vapen (vichle detmach) Rdm (Random detmach) man dödar en person utan en andledning. powergaming/ man rpar inte på skador när man är i en olycka eller blir skjuten eller något sånt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror inte det

Felaktig Discord

Komplettera genom att skicka ditt korrekta discord-användarnamn

Du har 24h på dig

Neo kan du skicka ditt discord användarnamn och se till att du är med i vår discord?

Neo kan du skicka ditt discord användarnamn och se till att du är med i vår discord?
jag är inte med i discorden för att jag är bannad ur den jag vet inte varför och jag kan inte göra en banöverklagan förs den 27 jag har ingen anning vad jag har gort för fel

Då får du göra en banöverklagan, tillsvidare märker vi denna ansökan som inaktuell!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka