Nekad Kanelbulle. | Ban överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanelbulle.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747

Vad är din discord tagg? Kanelbulle#0001

Vem var det som bannade dig? W1dde

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För vi satt i en grupp under scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med noah och blixten och vi snackade med blixten bara sen kom folk och stormade och ska vara ärlig vi tänkte inte mycket alls vi mutade oss bara sen så kanske vi inmutade för att fråga något jag är ärlig nu och sen fick jag ett samtal från min polare och då lämnade jag call och han var ej med i scenariot och sen efter allting så dog jag och då fortsatte jag snacka med min kompis sen efter allt snackade jag med noah och blixten igen och vi sa bara wtf osv men jag är ärlig nu att vi faktiskt metade och det är inte bra jag ångrar mig jätte mycket jag tycker unive är skit kul och jag har många kompisar här och jag tycker det är kul att rpea för de är bra staffs och bra server med bra aktivitet. Jag sa faktiskt flera gånger att vi borde hoppa Krim dcn men dem sa att det var lugnt och att vi kunde sitta här om ni kollar loggsen så hoppade jag flera gånger ni behöver inte tro mig men jag sa flertals gånger att vi borde hoppa dit men dem sa nej och att det inte var någon fara jag sa att vi kanske skulle bli bannade vilket vi blev men jag borde bara hoppat istället för att lyssna, jag är betar mig jätte mycket jag kommer alltid att sitta vc under scenarion igen och ifall någon säger att jag inte ska det så kommer jag fortfarande hoppa Krim dcn jag ville faktiskt under hela stunden sitta dcn men dem sa att de inte var ngn fara

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt ban jag visste om att detta skulle hända därför jag ville hopp tillbaka jag borde bara gjort det men dem sa att det var okej och jag litade på dem men jag borde bara sutit där som en vanlig spelare och de var inte rättvist för de andra vi sköt mot

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft många bans när jag var ny till servern och var medlem bara men det senaste fick jag en ban men den blev godkänd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara litar på mig själv och min mat känsla och hoppat Krim dcn och följt reglerna och inte sutit där för det är ju faktiskt metagaming jag vet ju det själv och det är så dåligt gjort av mig nästa gång något sånt här händer kommer jag sitta dcn deffad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att inte sitta i ngn annan grupp under ngt scenario utan att sitta vc deffad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Känns verkligen som om du inte har hunnit lära dig på denna korta tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka