Accepterad Kanapka | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanapka

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kanapka_

Ditt Hex-ID: 1100001083de072

Vad är din discord tagg? Kanapka#9710

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: bann.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Limpis jag förstår att det kan se konstigt ut från din synvinkel på streamen men låt mig snälla förklara hur det var från min vinkel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade pratat med ett gäng i förväg att vi skulle prata för att försöka lösa ett krig eller dylikt, vi skickar en medlem från oss så vi kan se ifall de väljer att skjuta eller ifall de påriktigt vill lösa något. Jag som står på avstånd vid vårat gänghus hör hur dom börjar skjuta och jag börjar röra mig dit, jag kommer dit och ser att min medlem jag skickat dit för att prata ligger helt död på marken och de andra hade vapen framme, jag tar då fram mitt vapen och börjar skjuta de som mördade min medlem, sen när det kommer yttligare en till person i skottlossningsplatsen så tror jag att han som de tidigare också ska gå dit och bära in kroppar osv, jag kan omöjligt vis höra att milan försöker kidnappa utan jag ser att milan riktar mot han och han lyfter inte på händerna så jag väljer att skjuta sen skjuter milan ett skott som inte träffar och jag skjuter då igen som gör att han dör. Jag bedömmer situationen som löst och ska då gå och hämta min medlem som ligger livlös där de skjöts, Jag blir då bannad för oseriös rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att den är felaktig, men förstår även hur det såg fel ut från Limpis / streamens sida därför jag också gör denna banöverklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 22 bans varav 1 dom senaste 3 mån.
Spelat på serven i över 2 år och minns inte riktigt gamla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat inte skjuta när jag trodde att han va en del av de som försökte göra en setup på oss.
Förstår att det kanske såg konstigt ut för dig limpis men jag tycker verkligen inte att det förtjänar en 3 dagars ban, ber hemskt mycket om ursäkt att det såg konstigt ut på streamen men hoppas verkligen du förstår hur det var från min synvinkel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har väntat av 2 dagar nu av bannen och känner att det var dags för en överklagan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka