Inaktuell Kanapka | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kanapka

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Eryk

Vad heter du på discord? Kanapka#9710

Ange ditt födelsedatum 24 April 2003

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag skriver för att uttrycka mitt intresse av att bli medlemskapsansvarig i er Discord/FiveM-server. Jag har varit en aktiv medlem i er server under en tid nu och jag är imponerad av den gemenskap och den positiva atmosfär ni har skapat här.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är passionerad när det kommer till att skapa en välkomnande och inkluderande miljö för alla medlemmar. Som medlemskapsansvarig skulle jag arbeta för att se till att alla nya medlemmar blir välkomnade, får den information de behöver och känner sig trygga och bekväma i servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska alltid behandla alla med lika mycket respekt och aldrig döma någon i förhand, man ska alltid ha förseende för andra och kunna vara väldigt tydlig oberoende vilka barriärer som står i vägen.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Skulle vilja framhäva medlemsrollen med att man faktiskt har en betydelse i gemenskapen att man faktiskt har en stor roll att man har mycket att säga till om när det kommer till servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag har tidigare erfarenhet av att hantera medlemskap och även vara staff på servern. Jag har en god förståelse för hur man ska hantera medlemskapsansökningar och jag är bekant med de verktyg och inställningar som krävs för att hantera ansökningarna och se till att servern förblir en positiv och trivsam plats för alla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att ta in högkvalitativa medlemmar till vårat fantastiska community och att vara väldigt noggrann och opartisk när det kommer till ansökningar och övriga ärenden. Man bär ett stort ansvar som medlemskapsansvarig som jag tycker att det är väldigt viktigt att ha respekt för och inte abusa.

Hur ser din aktivitetet ut? Jobbar hemifrån så kan spela Måndag - Fredag 16-04. Helger: 14-06. Då med pauser givetvis emellan.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag var en av serverns bästa Helper en gång i tiden men tiden räckte tyvärr inte till regelbundet staff arbete så känner att detta kanske är en bättre lösning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka