Kallz | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kallz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Ditt discordnamn: 1apanx

Ange ditt födelsedatum 27 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff på unive för att ja känner att jag är redo att gå från sv till att bli staff och jag vill kunna underlätta för philip och alla staffs/helpers..
Jag har rpat på unive ett bra tag nu och jag har sett alla olika sidor på denna server och jag vet att allt kan förbättras t.ex har sätt många lallare som förstör scenarion och allmänt rpn vill att dom ska bort för jag vill inte ha nån 3 års rp! vill att denna server ska få så hög rp som de bara går!
Vill kunna hjälpa till på server på alla olika sett som går samt hjälpa alla staffs och medlemmar!
om jag blir staff så kommer jag ge 200% av min tid till detta! plus å mina dagar består av 80% unive!
Detta är en anledning till varför jag tror att jag skulle vara en bra tillskott till Unives staffs osv!

(glömde lösen till mitt andra konto så denna är inte kopierad de är min gammla!)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker de mesta fungerar men har sett väldigt mycke lall samt finns de alltid saker som inte fungerar då och då, Jag tycker att de är för mycket lallare som har en jätte låg rp nivå och jag gillar verkeligen inte detta! efter som att de finns så många som inte kan rpa så kommer jag försöka förbättra rp nivån så mycket jag kan!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? t.ex om de är jag och en till staff i support så ska vi sammarbeta oss till ett beslut och hjälpa varandra med vad de än är samt vilken staff som helst man ska ha ett sammarbete och ta de lungt med vad man gör!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara en bra staff ocg ge gott exempel till alla andra. Man ska lixsom visa vad man ska göra och vad man inte ska göra det är väldigt viktigt man ska komma med gott exempel

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? asså jag har anpassad skol grej så jag går till kl 2 varjde dag så att jag komemr vara inne och göra staff arbete 70% av tiden ungefär

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2021 men har nytt konto då mitt förra vart hackad

Har du tidigare erfarenheter som staff? yess jag har ganska mycket erfarenhet inom staff då jag vart helper innan.

Kan visa lite komandon t.ex
/revive
/goto (id)
/svban (id) (anledning) bannar en person i 1 timme
/ban (id) (tid) (anledning)
/sv skriver i servervakt chat
/freeze (id) kan inte röra sig
/unfreeze (id) kan röra sig igen
/kick (id) (anledning) kickar någon
/unban (hex) (andledning) unbannar någon
/skin (id) [ger någon skin]
/toggleid ser id