Nekad KalleKing | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473669408/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a34b520

Vad är din discord tagg? King.Kong7572

Vem var det som bannade dig? @Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-27 214109.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel jag valde att ta spawnemnu efter jag krashade och spawna sandy och det var fel. och ber om ursäkt att jag gjorde så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en skottlosning i winewood vi var 3 stycken och jag dog i skottlosningen. dom 2 som levde lyckades kidnappa en av dom som vi skjöt emot. så den ena polockar mig och den andra tar han som blev kidnappad, på väg till krim sjukan så krachar mitt spel och sedan så gick jag in igen och jag tog senaste för jag antog att han vänta på mig där jag krachade men då så spawnar jag uppe i winewood där jag dog ifrån början. och då så skrev jag till han som väntade på mig där jag krachade att jag spawna uppe i winewood och att jag tar spawnmenu upp till sendy för att han då ska bära in mig till svettlana. och att jag tog spawnmenu och skrev till han i pm var fel då jag vet att det är emot reglerna. och ber om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då det var jag som gjorde fel och och inser mitt misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. POWERGAMING då jag inte rpa på skador när jag blev pitat. och har tagit lär dom av den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha skrivit en report eller hoppat support och bett om bring til krim sjukan eller till han som stod och väntade på mig. och det var fel att jag gjorde som jag gjorde och ber värkligen om ursäkt och hoppas ni förstår det.
Men på min ban står det att jag fuska igen och det låvar jag att jag inte gjorde igen då jag blev pbannad föra gången jag gjorde det och jag tog lärdom av den gången och ber om ursäkt för med men jag fuska inte de här gången och kommer aldrig att göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det är alltid bättre att staffsen får hjälla till en att man tar det i sinna egna händer och riskerar ban+ sinna roller. och ber värkligen om ursäkt enu en gång för dom fel jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår och hoppas ni kan gjöra erat bästa och ber om ursäkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka