Nekad KalleKing | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473669408/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a34b520

Vad är din discord tagg? King.Kong7572

Vem var det som bannade dig? @Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-27 214109.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel jag valde att ta spawnemnu efter jag krashade och spawna sandy och det var fel. och ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en skottlosning i waindwood och jag dog i skottlosningen och sedan när jag var på väg till krim sjukan så krahade jag. och sedan när jag var inne igen så spawna jag på samma ställe där jag dog och inte där jag krashade och då valde jag att ta spawnmenu till sandy för att sedan bli in buren av han som körde mig på väg till krim sjukan. och det var helt mitt fel och mitt fel det jag gjorde och inser mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då jag gjorde fel och står för att jag gjorde fel men det är det jag fuska inte igen, jag låvar för jag tog lär dom av föra gången då jag använde mig av esp och det var ett stort miss tag då jag inte viste hur det funka. och skulle inte riskera att göra det igen då jag inte vill vara bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. POWERGAMING då jag inte rpa på skador när jag blev pitat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha tagit senaste och väntat och se om han kom tillbaka för att ta mig ansars så kunde jag ha gjort den /help eller hoppat support och frågat om dom kunnde ha bringat mig till krim sjukan då det var ditt jag var på väg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte abusa spawnmenu då det kan bli välldigt fel. då man kan få grova konsikvänser som i det här fallet ban. och ber om ursäkt för det misstag jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår och hoppas ni kan göra erat bästa och ber om ursäkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka