Accepterad KalleKing | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473669408/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a34b520

Vad är din discord tagg? King.Kong7572

Vem var det som bannade dig? @BubbeLGum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-01 143042.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffen vade att banna mig för han viste inte hur alla som låg i baklukan hammna där. och att jag inte var medveten om att dom låg där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och några i mitt gäng skulle åka på en prio. vi stod på ranshen och väntade på att alla skulle med i bilen och då blev den ful och då sa en att den skulle ligga i baklukan så alla hoppa utt. och lät han hoppa in och sän åkte vi och när vi typ hade kommit in i gs så ser vi GSF så jag väljer att börja ricka på dom. då väljer ena av dom att börja skjuta och andra att ta upp sit vapen. så jag dödar han som börja skjuta och han sndra som tog upp sit vapen valde att hoppa in i bilen och börja köra. då när han har börjat köra så lyckas vi döa han med och när vi går till baka till bilen så säger 1 att han ska hoppa in i baklukan och alla ska utt ur bilen. då väljer jag att sringa fram till den andra bilen som vi döa han i och kollar så han är död och det inte sitter nån mer i bilen. och sän så satt alla i bilen och jag tänkte inte mer på det. sen åkte vi på prion och då sitter dom på taken så jag säger att vi ska åka till ett annat tak så det gör jag jag kör till ett annat tak och sän hoppar jag ut för att lyckas skjuta dom men vapnet når inte så jag hoppar in i en annan bil och åker från skottlosningenl.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker ni banna fel då jag inte viste att alla låg i bakulkan men det är mitt ansvar att hålla kol på det då jag som kör. och ber om ursäkt att jag inte fråga att det var 1 i baklukan på bilen. men jag tog att det låg max 1 i bakulkan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. AC ban felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha kollat in i bilen eller frågat om alla sat i bilen och bara 1 låg i baklukan. och ber om ursäkt och det är mitt fel. att jag inte kolla noga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att det är alltid föraren som har ansvaret för dom andra i bilen och att man alltid ska fråga en exstra gång och inte ta allt för givet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och hoppas ni löser det så snabbt som möjligt. tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka