Nekad KalleKing | Ban Överklagan [LastbilsJanne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199473669408/

Ditt Hex-ID: Ditt Hex-ID: steam:11000015a34b520

Vad är din discord tagg? King.Kong7572

Vem var det som bannade dig? @LastbilsJanne

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-23 150120.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag valde att hoppa ut och försöka kidnappa itellet för att prata, men när jkag väll har hoppat ut ur bilen så väljer den andra bilen att åka och jag skjuter mott bilen 4 gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min andra gäng medlem åker efter en jaloco bil då vi har en konflikt med dom och min boss gurra g sa att vi skulle försöka att kinappa dom och då när vi väll ser dom så tänker jag och den andra i bilen att vi ska kinappa han och han ville prata om det men vi har varnat dom och get dom masa shanser att att prata men då väljer jag att hoppa ut på han och ricka och ska försöka att kindnappa han men då väljer han att åka och jag skuter 4 skott mot han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det det var en felaktig ban få min presidet skrev ut 2 timmar tidigare att vi skulle försöka kinappa dom och att han har försökt att lösa det men dom vill inte. och då hoppa jag ut och han körde och jag börja skjuta och det kan ha vartigt onödningt att skjuta men jag ville för söka kinappa han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fear rp då min gubbe blev buggad.och det ser ut som jag fear rpar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha hoppan in i bilen direck utan att ha skjutit mott honnom och efter som han inte verkade ha något illa emot mig så kunde jag ha löst det på ett annat set.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att prata fört och skjuta i sita utväg och ber om ursäkt om ni tyker jag gjorde fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag försår och ber om ursäkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka