Accepterad KalleKing | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleKing

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? Kalle#1938

Ange ditt födelsedatum 16 Juni 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar runt 10 på morgonen och äter frukost och gör mig iårning och sedan sätter jag mig och spela. och rpar runt halv 11 till hal ett på morgonen och rpar 7 till typ halv 12 på kvällarna varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 28 januari 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) mellan 10 till 20 gånger och kan visa bild under intervju men dom messta bannsen var när jag var ni ppå sörven medans jag tar rpen mycket seriösare nu.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. . en servervakt har ett arbete som kan påverka sörven ganska mycket. det man gör är att se till så att servens spelare håller reglerna och banar lallare och dom som ej följer sörvens regler. dom kan kika folk som ej gör sitt bäsat när dom rpear. och med det menar jag. det dom gör är att se till så att sörven har bra spelare och att folk ej lallar och följer våra regler

Varför vill du bli servervakt på servern? jag skulle vilja bli en sörvervakt för att ha bra rp runt mig och på sörvern och göra så att lallarna försviner som har ökat under senaste. och se till att man kan ha den roliga rpen man alltid har vellat ha runt omkting sig så det ej finnsa lallare och stör. jag kommer solklart inte kuna ta bort alla lallare. Men jag ska göra mitt bästa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när en spelare använder förmågor som man får genom att vara servervakt. Några exempel är när man revar sig själv fast att man har dött i ett scenario bara för att man vill vinna ett scenario. Ett anat grovt exempel är när man bannar folk eller disconnectar bara för att undvika dem. Abuse betyder ungefär samma sak men att man använder förmågorna till sin fördel så att man vinner scenarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Svarade bra på frågorna.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka