Accepterad Kallehansen | Ansökan till servervakt [Linus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
16
Användarnamn: Kallehansen

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Kalleskaviarr#7790

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det beror på hur mycket jag har att göra irl. Men jag försöker vara så aktiv som möjligt.
På vardagarna så kanske jag spelar 3 timmar. Och på helgerna hur mycket jag vill.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag vill kunna hjälpa till med servern att den får en sådan bra rp som möjligt. jag är även en aktiv spelare på servern och så vill jag ha en sån rolig server som möjligt och det får man om man har en proffsig rp, och då behövs folk som tex jag att man kan kicka folk eller om det är för grovt så klipper jag tar deras id och kollar vad dem heter och sedan gå vidare till support. Tack vare detta så kan folk lära sig av sina misstag så att rpn stiger så att inte folk kan göra vad dem vill och att ingen gör något mot det. Jag vill också att inte staffsen ska ha så mycket att göra alltså jag vill underlätta deras jobb också. Har även koll på reglerna vilket är viktigt om man är servervakt.

Meta gaming: att du använder dig av någon slags info som du vet inte är sann kan vara tex inom dc

Powergaming: att du inte "skådespelar" när du tex kör i en bil rakt in i en byggnad och bara fortsätter köra, du måste då alltså skådespela att du har ont.

Combait Logging: är när man startar om spelet eller bara lämnar för att unvika ett scenario eller att unvika att bli rånad osv

NRL: är att du kan inte komma ihåg något efter du har dött

Fear RP: är att du inte spelar rädd när någon tex hotar dig med pistol

OOC: att du inte får prata om irl saker utan du ska hålla dig till din karaktär i spelet.

VDM: När du kör över någon med ett fordon

RDM: Är när du dödar någon utan någon riktig anledning alltså inget scenario bakom det.

COPBAIT: Är när du försöker få poliserna på dig med meningen som tex kör på rött när poliosen är bakom dig.

Varför vill du bli servervakt? För jag vill inte ha folk som lallar och kör en oseriös rp för jag vill ha en seriös, rolig och en så proffsig rp som möjligt och kunna kicka folk som gör fel och hoppas att dem då tar lärdom av sina fel. Vill underlätta för stafsen att göra det lättare för deras jobb. Jag gillar även att hjälpa till i servern alltså få en större roll och då kunna hjälpa dem åt det rätta hållet, alltså ha en sådan seriös rp som möjligt. Det verkar även som ett väldigt roligt jobb. Verkar väldigt kul ochså. Jag ser även folk som gör fel då önskar jag att jag var servervakt. Men man klipper ochså och går in till support om det är allra värst.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Ja typ 5 gånger men tar alltid lärsom av minna misstag och kommer alltid att göra det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ BARA PÅ MULTISTADEN FÖR DET ÄR DEN BÄSTA SERVERN =)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka