Accepterad kalle69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199811621587/

Ditt Hex-ID: 76561199811621587

Vad är din discord tagg? SUPRABMDF

Vem var det som bannade dig? SICKAN

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-01 042703.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom trodde jag fuska eller aa moddade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja så jag och en som är i gänget jag är i skulle åka och hämta ut en bil. sen kracha en annan person bilen då gick jag ut och fixa bilen sen satte jag mig i bilen så fixa bilen sig. och kanske bra att säga att bilen va en gäng bil och jag va under tjänst för skulle sälja en kniv. men iallafall så efter jag hade fixat bilen så åkte till falcken och hämta ut bilen. sen efter jag åkte ut från falcken och påväg till nyckel smeden så blev jag bannad för modding men aa som sagt jag har 0 mods på datorn och jag fixade bilen och man ser både mig och en annan så framför bilen på klippet så aa lite bevis på att jag fixa bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag fixa ju bilen och för mig och både dom andra som var vid bilen såg att den va fixad innan jag hade ens hoppat in i bilen och har tre stycken som kan stärcka de jag säger nu. och på klippet så står jag som sagt framför bilen och hade precis fixat bilen så jag tycker att de är admin som har gjort fel här och inte varit med i hela händelsen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare och tar min RP seriöst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja asså finns inget jag skulle kunna göra annorlunda för asså bilen va sönder och jag behövde ju fixa den ifall jag skulle komma därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag alltid ska va mer tydlig med vad jag gör satt dom här sakerna inte leder till ban. nej men har lärt mig om dehär händer igen så ska jag klippa allt jag gjort satt jag har mer bevis emot bannen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår de och ni får ta eran tid och läsa de och göra de ni behöver tycker servern är rolig och asså vet att jag bara skriver dehär men skulle aldrig göra något för att förtjäna en ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka