Nekad Liddegame | Ban Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegame#1335

Vem var det som bannade dig? shabbe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han tycker att de brist på de sociala

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade två gäng som vi har krig med, vi följde efter dem då vi försökte få tag i dem så vi kunde kidnappa dem. vi hoppade ut flertal gånger för att försöka få stopp på dem plus att vi sköt varningskott upp i luften för att försöka skrämma dem så de skulle stanna. Men istället kör de iväg och biljakten forstätter. Detta händer flertalgånger. Sen så skickar em massa prios så då kände jag att vi behövde få stopp på bilen helt. Jag hoppar då ut på ett försöka att döda föraren så vi kunde kidnappa de andra tre i bilen . Men eftersom att föraren är en bebis och kan inte träffas för att han e så liten träffas istället killen som sitter bakom vilket inte var min indikation. Bilen kör sedan där ifrån och jakten fortsätter. Sen dog jag för blev dödad av någon i deras gäng. Sen blir jag kallad till support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beslutet är felaktigt eftersom jag inte var den som startade skottlossningen i syfte att döda någon. Vi hade jagat den här bilen i ungefär tjugo minuter och båda hade hoppat ut och avlossat flera skott mot varandra — något som även personen i klippet berättar. Klippet är bara en minut långt och framstår därför vinklat; det enda som syns där är att jag kör fram och att mannen blir träffad. Jag avlossade skottet efter att vi redan hade försökt få stopp på bilen genom att rikta och avfyra varningsskott, men bilen körde bara vidare. Min avsikt var att träffa föraren så att vi skulle kunna tillfångata de övriga tre personerna i bilen. Skottet träffade istället killen som satt bakom föraren, eftersom föraren visade sig vara mycket liten och enligt min bedömning svår att träffa — något jag först insåg i efterhand. Det var dumt att skjuta utan att ta hänsyn till att föraren var liten, men jag anser fortfarande att jag hade tillräckliga skäl att avfyra skott eftersom vi redan hade jagat dem och skjutit mot dem innan det inskickade klippet. Det framgår också om man lyssnar på vad personerna i bilen säger; de uppger att vi riktat och skjutit mot dem flera gånger nyligen. Så klippet är väldigt vinklat för man ser bara det dåliga och inte på vad som har hänt innan. Därför anser jag att bannen och varningen är felaktig. Så jag kan ändå förstå att han tror att det är brist på social rp för att klippet visar inte det sociala. Så hade klippet varit längre så hade det sätt anorlunda ut men nu har jag inget klipp som kan visa på detta så förstår på sätt och visa varför han bannade mig för han kunde inte se hela scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men bar några gånger, lärt mig att man ska vara så social som mjöligt och att man alltid ska skjuta om det måstes inte för att man vill.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske skjuta däck isället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man alltid ska klippa för att kunna visa hela scenariot i support

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka