Nekad kalle3w§ | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle3w§

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? zack

Vad är ditt discord namn? wacko_zacko12345

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2001

Berätta om din karaktär. han växte upp i ett svårt hushold och rymmde till stan för att ha ett nytt liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? skulle vela vara polis eftersom att jag gillar att hjälpa andra och göra ställen till en bättre plats

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? i ett scenario innebär att en person eller aktör agerar på ett sätt som främjar eller gynnar motpartens resultat, snarare än sitt eget. Det kan handla om att man medvetet eller omedvetet tar beslut eller gör val som ökar sannolikheten för att motparten ska lyckas eller vinna i en viss situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? läst alla av dem 3 exempel kan jag säga Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Bidra med nya idéer för servern och communityts utveckling och rapportera kritiska buggar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite men inte så mycket men jag försöker lära mig det bästa jag kan så alla kan ah ett bra rp uplevelse vid mig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inte varigt med i en server som har visat respekt till mig så jag hoppas at unive fixar det

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, se till att du har med alla dessa punkter - [Skriv namn, efternamn, ålder, bakgrund, känslor, intressen som din karaktär har]

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka