Nekad kalle3w§ | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle3w§

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? zack

Vad är ditt discord namn? wacko_zacko12345

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2011

Berätta om din karaktär. ahmed ukuku är en man som är 22 år och alltid har känt sig dragen till stadens puls och det hektiska tempot i storstadslivet. Ursprungligen från Malmö har han vuxit upp omgiven av höga byggnader och livliga gator, något som format honom till en social och orädd person. Trots sin fascination för stadslivet har ahmed alltid haft en stark inre längtan efter en djupare mening, en känsla av syfte som han aldrig riktigt kunnat hitta i det tidigare jobb han haft.
ahmeds yrkesliv har varit lite av en resa. Han började som bartender på några av stadens populäraste klubbar, där han snabbt blev känd för sin energi och sin förmåga att hantera stressiga miljöer. Men efter flera år på sena nätter och hektiskt arbetsliv kände ahmed att något saknades – han ville göra mer än bara vara en del av nattlivet. Inspirerad av en vän som gick in i polisyrket började ahmed överväga en karriär där han kunde bidra till något större och hjälpa andra på ett mer direkt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser fram emot att bidra med en engagerad och mångsidig karaktär som kan skapa dynamiska och spännande interaktioner. Med min karaktär vill jag fokusera på att bygga relationer, utveckla min karaktärs historia och skapa intressanta intriger som andra spelare också kan vara en del av.
Som spelare gillar jag att bidra till en levande atmosfär där varje handling känns meningsfull. Jag är öppen för att delta i olika typer av rollspelssituationer, från intensiva konflikter till vardagliga samtal, och ser min karaktär som en person som kan fungera som en positiv eller utmanande kraft beroende på situationen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? illig att låta den andra parten, ofta en motståndare eller någon med motsatta intressen, få en fördel eller "vinna" i situationen. Detta är ett koncept inom rollspel där målet är att skapa en engagerande och trovärdig berättelse snarare än att alltid "vinna" för sin egen karaktär.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? läst alla av dem 3 exempel kan jag säga Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Bidra med nya idéer för servern och communityts utveckling och rapportera kritiska buggar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite men inte så mycket men jag försöker lära mig det bästa jag kan så alla kan ah ett bra rp uplevelse vid mig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har inte varigt med i en server som har visat respekt till mig så jag hoppas at unive fixar det

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka