Accepterad kalle16112 | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalle16112

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? d24 alkolisten

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jasmin lindgren år 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, social, principfast

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jasmin Hon är svensk men hons föräldrar är från Serbien. jasmin gillar att köra bil och motorcykel, hon gillar även att lyssna på musik. Hon har även intresse av kriminalitet så redan när hon var 8 år så började hon att stjäla även när han visste vilka konsekvenser. Hon gillar också kläder som Moncler, Armani, Hugo boss och Louis Vuitton. jasmin har också haft intresse av kampsport så han började på thaiboxning när hon var 8 år och blev proffs men hon hoppade av för att hon inte hade tid. När han var 17 år så blev hon kidnappad och blev tvingad att betala 300 000kr annars så skulle han bli dödad, så han fick ta ett lån efter som att hon inte hade de där pengarna så nu står han i skuld till banken. Han har mycket känslor för en kille som hon har sett på ett köpcentrum, hon har hennes nummer men har inte vågat att fråga chans på henne men han har funderat på det. Hans framtidsplaner är att bli jätte rik och bo i Spanien och köpa massa dyra saker till sina föräldrar eftersom hon är tacksam för att ha en familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En social rp spelare som visar framfötter och visar bra rp och gör roliga secnarion för alla och visa jag är till för denna roll (medlem) och att visa att man kan reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska förlora secnarion. Och visa att man inte alltid behöver vinna alla scenarion. Att visa jag är en social rp spelare som inte bara går för powergamign 2 alltså inte spela för makt och pengar att man ska förlora och vinna ibland

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag bröt regen vdm så fick en kick så lärde det av det mistaget

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? du får inte använda out of character information (metagaming) i ditt rollspel.du får inte skjuta eller döda någon utan giltigt RP-syfte.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? väldigt glad tjej som lägger den mesta fritiden på att spela

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)har gjort det
har gjort det nu

Hej!

Jag vet ej om ett missförstånd har skett men är det en tjej eller kille du ska rp som? Mycket blandning med Han/hon i ansökan.
Innan jag kan tilldela svar behöver jag veta den informationen!
Besvara snarast!

Hej!

Jag vet ej om ett missförstånd har skett men är det en tjej eller kille du ska rp som? Mycket blandning med Han/hon i ansökan.
Innan jag kan tilldela svar behöver jag veta den informationen!
Besvara snarast!
det är tjej men jag är kille i verkliheten men jag använder voicechanser

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka