Nekad Kalle strömm | Polismyndigheten Ansökan[Janne2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kalle320

Icke Medlem
Meddelanden
568
Reaction score
25
Ange ditt födelsedatum: 10 Oktober 2002

Vad heter du på discord? Kallesmultspret#9614

Är du whitelistad? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? 100 typ

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5

Hur ofta kommer du vara inne? vargedag

Hur många timmar har du på FiveM? 100 typ

Vad heter du? Kalle strömm

Hur gammal är du? 18 år

Har du B-Körkort? Nej

Varför vill du bli polis? jag känner att jag kan göra nytta i samhället. Och jag är sp tröt på all kriminalitet.

Varför ska just du bli anställd? för att jag har en stor kämpar glöd och hjälper alltid till när de behövs

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) jag är snäll smart och manipulativ på ett bra sätt så att jag kan få de kriminala att prata. är dålig på att få vänner och på att städa och ibland för snäll.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? nej tyvärr

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? jag pratar lugnt med han och frågar med som har hänt och varför han körde så v sen tar jag in han på förhör och fråga mer detaljerade frågor.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? jag kollar fört hur de är med kollegan sen så kallar jag på förstärkning och ambulans.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? jag ställer mig bakom billen så de inte kan skjuta mig och försöker prata med de för som jag sa så är jag ganska så manipulativ så försöker jag att de ska lunna ner sig men om de inte går försöker jag att sjuta på deras ben sp de ej kan gå.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? skjuter han med elpistol.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är viktigt i all radiokommunikation, men ett måste på nödkanalen. Bristande radiodiciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat med annan, mindre viktig trafik. Ett radionäts effektivitet avgörs till stor del av dess användare.

Vad betyder våldstrappan? Våldstrappan är inte bara omodern, den är direkt felaktig och saknar som pedagogiskt verktyg all förankring i den polisiära verkligheten. Någon kallar den för våldsbollen eller våldsringen, där alla våra "verktyg" ligger innanför ringen.

Tillbaka