Kalle.S | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle.S

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincenth

Vad heter du på discord? cool kid#1337

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15:00 till 22:00

Berätta om dig själv Jag är trevlig, blir inte arg så lätt, lugn av mig. Jobbar ganska snabbt. Trevlig mot alla som jag nämnde ovan. Jag skulle vara mycket sympatiskt av mig. Jag vill gärna vara den personen som folk kan vända sig till när de blir mobbade, kränkta osv. Jag är ärlig, pålitlig och skulle aldrig gå tillbaka på mitt ord, jag håller mitt ord. Jag ljuger inte. Jag tar stort ansvar av mig.

Vad skulle du göra om du blir staff? Sköta mitt jobb hjälpa folk i stora sirentoner

Hur länge har du spelat på Multistaden? 4 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Personalen har alltid varit en stor ambition för mig, jag älskar och är passionerade för att hjälpa människor. Jag längtar efter känslan av tillfredsställelse när jag gör det. Jag skulle gärna bli erkänd för detta. Jag tenderar att hjälpa till mycket i samhället där jag bor. Jag har också spelat FiveM RP under lång tid. Jag känner mig som om jag skulle vara en tillgång till personalen och skulle hålla fast vid min roll och hålla den med ansvar. Som anställd skulle jag alltid gå ut ur min väg för att hjälpa andra och på grund av livserfarenheter, är jag en mycket omtänksam person och kan lätt sympatisera. Jag skulle gärna vara den person som människor kan lita på, vända sig till, kan hantera rapporter och hjälpa måttligt. Jag är ärlig, pålitlig och skulle aldrig gå tillbaka på mitt ord eller ljuga för den delen. Jag är också nyskapande och skulle älska och är ivrig att ta med detta och bidra med mina idéer till personalen. Jag är engagerad och fokuserad och försöker mitt bästa i vad jag gör, jag försöker aldrig att ge något. Jag har också ett drivande sinne som gör mig jobbig och ambitiös. När jag väl ställt mitt mål på någonting, kommer jag sluta på något sätt för att motivera mig själv för att uppnå det och när jag utmärker mig. Jag är också medveten om alla de uppgifter och ansvar som följer med, som jag har observerat och tittat noggrant från tidigare / nuvarande staber och har lärt mig av deras sätt. Jag är inte rädd för misslyckande, eftersom jag tycker att detta är en nyckelfaktor i den experimentella processen som får dig till framgång. Jag har också ett stort självförtroende och självförtroende som gör mig villig att acceptera och njuta av utmaningar. Jag försöker aldrig låta någonting komma till mig eftersom jag har utvecklat en tjock hud som gör att jag bara kan ignorera negativa meddelanden och inte ta det till hjärtat eller dra mig ner, jag försöker vara positiv oavsett vad situationen är. Jag har också erfarenhet av ledarskapsförmåga. Detta ledde mig att respektera andra människors åsikter och vara mer självsäker i mig som är viktig i personalens roll.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Det är en svår fråga, men jag tycker det bra är att jag är inne ofta och aktiv på serven och även på discord, jag tycker också att det bhöver fler staff som är aktiva, för det är många som moddar och när man skiver i report så kommer in, det har varit en gång nån har kommit, på helgerna är jag endå jävligt aktiv så då kan jag göra mycket/hjälpa dom som vill ha hjälp.

Har du några tidigare erfarenheter? Mycket, har spelat på en av Sveriges största RP klaner (SERP) 2 gånger (Då var jag RTJ och Polis). Har spelat på de flesta stora ESX servrarna med. Till exempel Swedish Breakout (Då var jag Ambulanschef).

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? 1. Jag kan i princip alla kommandon båda i Discord och In-Game.
2. Jag kan fixa roller, text kanaler, röst kanaler och alla permissions i Discord.
3. Jag kan använda Admin menyerna väldigt bra (Vet vad alla knappar gör och sådant).
4. Kan prata Både svenska och engelska.
5. Jag har ett inspelnings/streaming program så jag kan lätt få bevis för FailRP.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Vidare till muntlig intervju.

Nekad efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka