Antagen Kalle nalle karlsson | Ansökan till Staff [Dalmasen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: Shoot2Kill4402

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2006

Varför ska just du bli staff? varför vill jag bli staff? Jo jag vill bli staff på grund utav jag tror att jag hade verkligen kunnat underlätta för staffsen på servern samt hjälpt spelare plus att att jag är väldigt rättvis i besluten om jag skulle då bli staff, jag visar alltid respekt med de jag pratar med-treat other like you would want to be treated, samt att jag skulle bidra till att spelarna skulle få en bättre RP. sen en annan sak är att jag också anser är att det verkligen behövs staffs just nu I dagsläget då väldigt många staffs har hoppat av staffteamet, samt att det är kaos, från mitt perspektiv så börjar folk tröttna på att de inte få hjälp osv å servern har tappat väldigt många spelare på grund av just denna anledning.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Väldigt många grejer skulle jag säga som tex Hjälpen utav staffsen, det tar alldeles för lång tid innan man få hjälp. en annan grej är väl hur folk beter sig på servern, det finns liksom ingen respekt hos vissa- man åker fram å hälsar på folk sen så blir man kallad busunge osv. en annan grej är Krim rpn skulle jag säga har väldigt mycket problem, Folk följer definitivt inte gäng klädkoder som de borde göra, en annan grej inom krim rpn är att folk gör alldeles för mycket Fear rp samt att folk cloggar konstant å fusk används väldigt ofta å detta är inte okej. en annan grej är att folk bara hoppar ut å skjuter inom gängen bara för att de vill och så ska det verkligen inte vara. sen ska inte bara börja med polisen, Inom poliskåren så är det kaos, de stoppar spelare för ingen anledning vilket man absolut inte brukar göra i verkligheten samt att de pittar konstant i över 200 och detta förstör verkligen rpn för de kriminella sen så får man också se från deras perspektiv och ibland tycker jag de borde få pitta i vissa lägen då de inte utsätter andra personer i trafiken osv sen finns det också vissa andra grejer de borde få göra. Så det finns väldigt många grejer som behövs mer struktur på och det hoppas jag på att en lösning sker snabbt vilket jag tro kommer ske inom kort.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur vi ska lösa de här problemen? jo en del av problemen är ganska enkla fixes å det är tex att anställa fler staffs som vet hur man agera som en samt att de är aktiva, där rätta besluts tas samt att man är professionell inom staff yrket, de andra grejerna kan vara ganska enkla att lösa, som att reglerna stryps lite mer samt vissa lättas på å sen att man har möten med spelarna där man tar upp de här problemen å fråga vad de tycker borde göra samt fixas där man sen tar ett beslut inom staff teamet där man bestämmer vad som skall göras åt de här grejerna.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Jo att agera professionellt är att man alltid visar respekt mot den man pratar med. En annan grej är att man alltid är rättvis I sina beslut oavsett vad personen skulle ha gjort eller hur hen skulle bete sig samt att behandla ingen annorlunda utan behandla de du pratar så som du skulle vilja bli behandlad. en annan grej är att man ska absolut inte vara korrupt utan allt ska gå by the book.

Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Detta är väldigt viktigt för mig då jag anser att skulle jag vara den personen som behövde hjälp så hade jag velat att den staffen hade agerat professionellt mot mig samt att vara professionell i just detta yrket skapa en trygghet hos spelarna på servern samt respekten man skulle få från dem, sen får vi inte heller glömma att spelarnabasen på servern skulle öka tror jag om de vet att staffsen på servern är bra på servern då detta är en utav de faktorerna som få folk att vilja stanna kvar på en server.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det jag skulle göra är att jag lägger upp ett schema. Oftast efter jobbet så brukar jag sätta mig framför datorn å hoppar in på unive å kör tills man gå å lägger sig😅 men på helgerna så ser det annorlunda ut har jag grejer planerat med folk så kommer jag Oftast inte in på servern för ens på kvällen men annars om jag inte har något planerat så är jag inne på servern hela dagen och hur jag skulle dela upp min rp å staff grejen är väl att när folk behöver hjälp så hade jag hjälpt de direkt om jag inte är i ett senario samt att jag skulle försöka lägga så mycket jag kan av tiden jag är inne på servern till att hjälpa folk med ärenden, jag brukar snitta 5-8 timmar om dan på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 2023-2024 sen tog jag en pause och sen kom tillbaka nu 2025 i december.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag och det fungerade superbra, man va uppskattad av spelarna pga rättvisa beslut togs samt att man va väldigt trevlig och respektfull mot de man pratade med. Men det var ett tag sedan så man hade ändå behövt lite Repetition.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event, donation,jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka