Nekad Kalle Karlson22 | Medlem ansökning[lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Karlson22

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199151277654/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Jimmy

Vad är ditt discord namn? Kajimpa#8143

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2022

Berätta om din karaktär. kalle Kalson är mitt namn. Jag har jobbat som postnord ett tag så jag bestämde att jag skulle börja jobba som gruvarbetare och sälja diamanter. Kalle är 22 år . Han är snälle mot alla. gillar att prata med folk han gillar också att köra bil. Han är ofta glad men han har sina dagar där han är sur ibland.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer börja jobb med de jobb man inte får när man är ej medlem. kommer börja hjälpa folk att få hjälp när det behövs hjälp genom de medlemmar kan göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kunna jobba som polis, brandman, bilförsäljare och mycket mer. kunna hjälpa med servern de jag kan göra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska bli kul att vara motpartens sida. Kunna hjälpa kunder med de behöver hjälp med som jag fick hjälp med.

Hur hittade du Unive? Jag såg på FiveM och blev intresserad av rollspelet. de såg jätte roligt så jag sände att jag behövde testa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka