Nekad Kalle tototo | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle tototo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adel Lekish

Vad är ditt discord namn? syncmagic

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Kalle är en grabb på 22 års åldern som har haft en tuff uppväxt, där han bott i en förort där de förekom mycket kriminalitet o skottlossningar, Kalle är föräldrar lös och har aldrig haft en normal förebild utom från det som skedde i hans område där han baxade cyklar och sålde droger, han jobba upp sig till en bra nivå på cyklarna o drogerna efter många års arbete så hade Kalle tjänat tillräcklig med pengar för att hämta in större mängder droger som han säljer detta var då när han var 20 år gammal, för eller senare visste han att det skulle komma upp problem vilket det gjorde till slut första året gick det bra och det var inga problem alls tills folk fick höra om hans namn och då blev konkurrenterna arga och krävde Kalle på 100 miljoner eller så skulle han dö, så Kalle tog slutsatsen till slut att lämna allt och dra sig ut från problemen så det Kalle behöver göra nu är att flytta till en stad där han kan börja om på nytt och lära känna nya människor. Han vill eventuellt jobba också laglydigt då han fått nog och behöver ta en paus från det kriminella ett tag och låta allt läggas på is ett tag.
Jag hitta den på söklistan och jag blev intresserad på serven.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan komma med idéer, hjälpa folk som behöver hjälp och vara en god medborgare. Kommer bidra till bra rp samt att göra mitt allra bästa att bygga upp serven och jag kommer att bidra med social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ha goda scenarion och försöka göra det bästa utav det vi har och eventuellt kunna komma med idéer för framtiden för Unive samt att vara en god medborgare hjälpa till med så mycket jag kan och utföra ett utmärkt roleplay så att alla är nöjda. Motpartens vinst i ett scenario kan gå till så här, låt oss säga att jag fel jag avlägsnas från en plats från en väktare så istället för att börja tjafsa osv så spelar jag bara med och avlägsnar platsen precis som jag hade gjort irl. Alltså så det kan vara kul för alla samt att alla är nöjda med servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm att man inte får köra på någon med ett fordon eller att man inte får copbaita

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på rätt många servrar o kan rätt så mycket om rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag tror de räcker så kanske att jag är aktiv rätt så ofta

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka