Nekad !Kalla Mig Pappa | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B_ENIM

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/694103837484/

Ditt Hex-ID: steam:1100001498c0419

Vad är din discord tagg? !Kalla Mig Pappa#6969

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror 320 valde att banna mig för att jag betedde mig som en omogen, inkompetent problemspelare och jag erkänner jag var inte den bästa den dagen jag blev bannad då jag satt i dc med mina vänner som pushade mig att göra saker, De hade redan hade blivit p-banande. De försökte få mig att göra terrordåd mot piren men det ville jag inte göra då jag inte ville bli p-bannad vilket jag ändå blev. Jag betedde mig som en inkompetent skott glad idiot den dagen. Jag har fortfarande några vänner på unive jag har blivit de närmare då jag inte ville vara med de som fick mig att göra saker. Sen la Vinc även upp ett unive montage där mitt namn synd där han doxade servern och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det försökte få han att ta bort montaget men det gick inte så jätte bra. Jag har egentligen bra rp men den dagen betedde jag mig som en 3 åring och gick runder och typ letade problem vilket jag ångrar då jag faktiskt tycker unive är en bra rp server som är bra eftersom det är många spelare och de flesta har bra rp. Jag tror att jag gjorde det jag gjorde då det smittar av sig om du förstår vad jag menar eftersom jag hängde med de mycket ig. Jag ber om ursäkt för montaget men det finns inget jag kan göra har rapporterat montaget minst 35 gånger. Snälla 320 ge mig en chans så ska jag visa vem jag egentligen är. Det har varit ganska tråkigt för mig när jag blev närmare de som fortfarande spelar på unive då jag ser att de har kul samtidigt som de följer reglerna på server när jag ser det känner jag mig att jag ångrar mig genast för vad jag gjorde. Precis innan jag blev bannad så tänkte jag logga ut för dagen då jag verkligen inte ville bli p-bannad så jag tänkte logga så det inte hände mig något men det var för sent jag han bli bannad och jag mådde ganska dåligt eftersom jag var en person som förstörde rpn på servern. Jag ber om ursäkt för jag betedde mig omoget och för att jag inte tänkte mig för ordentligt men jag har lärt mig en rejäl läxa nu och detta kommer aldrig att ske igen ifall jag blir unbannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina kompisar körde rundor i stan i en audi och då ser vi ett gäng vi har krig med jag hoppar ut och försöker kidnappa de men de körde iväg så jag sköt de i bilen och jag tänkte inte mig riktigt efter därefter som det var framför piren stationen jag trodde inte det var en riktig polisstation som man använde eftersom den försvann ett tag och sen när jag hade skjutit ner de blev jag bannad och det var då jag insåg vad jag hade gjort hela dagen. Det var då jag insåg att jag hade betett mig problematiskt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är inte en felaktig ban eftersom det var jag som betedde mig barnsligt och som en problematisk skott spelare jag ångrar mig väldigt mycket för allt jag gjorde den dagen jag brukar inte skjuta så mycket men det blev så den dagen tyvärr jag ville inte bli p-bannad så jag försökte hålla mig till en gräns men det gick inte så jätte bra. Jag blev p-bannad nu ser jag på när mina vänner har kul på unive och känner mig utanför jag får egentligen skylla mig själv men hade jätte gärna uppskattat om jag kunde fått bli unbannad då jag har bra rp och under tiden jag har varit bannad lärt mig en rejäl läxa. Jag ber om ursäkt återigen, jag vet inte vad jag ska göra för att komma tillbaka men jag gör vad det krävs för att komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ganska många gånger och jag har alltid lärt mig en läxa efter varje ban att man inte ska göra det som jag gjorde innan jag blev bannad och bara för dessa små bannsen fast de var ganska korta hade jag redan börjat sakna att vara inne och ha kul med mina vänner på unive. Jag kommer ihåg en ban det var rdm det var när jag sköt en person som slog mig och när jag låg på marken kissade han på mig och sånt så när jag fick chansen sköt jag han och då blev jag bannad för rdm efter det har jag lärt mig att man alltid ska tänka logiskt och inte rdma. Och efter det har jag ldrig skjutit en ända person utan någon bra anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag hade inte behövt bete mig extremt omoget bara för att mina då kompisar pushade mig, jag kunde skita i vad de sa och bara fortsatt med den bra rpn jag hade och då hade jag kanske inte varit p-bannad nu. Jag förstår själv vad problemet i det hela är och vet vad jag ska förbättra om jag nu kommer tillbaka, vilket kanske inte händer då jag vet att 320 inte gillar skottspelare och jag vet själv att det är låg chans att jag kommer tillbaka. Det jag även hade kunnat göra annorlunda är att jag inte hade behövt skotta så mycket den dagen för det var endast en dag jag sköt ganska mycket. Jag ber om ursäkt 320master för att jag har betett mig som en idiot på din server. Din server är fantastiskt bra och jag vet att du har jobbat hårt för att få den så bra som den är. Jag vet att du måste banna folk som mig för att den ska ha bra rp.
Jag kanske inte blir unbannad men jag vill ändå tacka för den fantastiska tiden på unive har många roliga minnen härifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig efter min ban är att man ska aldrig bete sig som en problemspelare oavsett vad som än sägs ska man visa respekt för servern man kör på och bete sig moget och bra på servern och inte lyssna på folk som redan är p-bannade från servern. Jag har lärt mig en rejäl läxa nu och detta kommer aldrig hända igen. Jag ber återigen hemskt mycket om ursäkt till 320 för att jag hade dålig rp på hans server en dag som fick mig p-banand sen vill jag även be om ursäkt till rozii för det jag kalla hon när hon banna mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka