Accepterad Lynx1zr | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lynx1zr

Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093034355/

Ditt Hex-ID: 11000014384ad73

Vad är din discord tagg? Lynx1zr

Vem var det som bannade dig? Happyx men 320 ska svara på den

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-23 005753.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har skrivit flera överklagningar nu och det verkar som vad jag än skriver blir nekad även om det stämmer så jag vill gärna bara ha ett svar från 320 om varför det blir nekat. Jag har skrivit som det är att jag blev felaktigt bannad och jag förstår att dom flesta som blivit bannade för fusk hade skrivit exakt samma sak men det finns så många tydliga bevis på att jag inte fuska till och med pc checken som gjordes så kan man se att det ni hittade har inte alls med fusk att göra och det har med fifa att göra väldigt tråkigt då jag spelade på servern dagligen och blir bannad för något jag ej gjort när jag lagt en ganska stor summa på spelet. Jag kanske var lite av en problemspelare och sköt en del vilket jag ångrar med det ändrar inte faktumet att anledningen till att jag blev bannad var för fusk när jag inte fuskade. Jag hade uppskattat om du hade kollat genom verkligen om bannen du la på mig inte är felaktig för nu har ja vart bannad ett tag å de är väldigt tråkigt eftersom unive är den ända rp servern jag vill spela på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt å rpade i krim dcn så blev jag dragen för andra gången samma vecka. blev innan det pc checkad av ludde och allt var bra då. Men tydligen så blir jag bannad för fusk nästa gång jag blir pc checkad. känner ändå en del staffs som speccat mig å massa mer och jag tror alla som känner mig vet att jag inte fuskade men jag kan inte göra så mycket mer än att vara ärlig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban då jag inte fuskade men somsagt så kan det ju ske misstag ibland men man kanske ska kolla in i det lite mer innan att banna mig för fusk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad få gånger och det har ja lärt mig av mina misstag, jag är en grön spelare på unive samt aldrig blivit bannad av ac.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta fall kunde jag ej gjort något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Finns inget att lära sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka