Accepterad kalken | Whitelist ansökning [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalken

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199094183824/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav dahlberg

Vad är ditt discord namn? Bröwine#7887

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2006

Berätta om din karaktär. en 21årig man som heter Gustav dahlberg. kommer från sverige och har bott där hela sitt liv. har aldrig rest. han hade det bra hos sin familj men inte i skolan men han var ändå en nörd i skolan som kämpade hårt och fick bra betyg. sen i gymnasiet sökte han till fordon. gick rätt bra för han där med bra betyg och bra lärare. därefter när han hade gott ut gymnasiet tog han körkort. men gick inte så bra med sitt kör kort han blev av med det rätt fort för att kört för fort och kört mot rött. och därför flyttade till multistaden för att bli bil-försäljare. och starta ett nytt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag kör seriös roleplay. har kört mycket rp spel sen jag var liten och anser att jag är rätt bra på rp. är aldrig elak eller rasist mot folk. som jag tycker själv uppför jag mig bra mot andra. har kört fiveM länge. sköter mig bra. och med wl blir allt bättre och lättare t.ex mer jobb. mogen. följer regler bra ingen powergaming eller rdm och mera. är lungn och hamnar aldrig i bråk. jobbar inte för pengar jobbar för att det är roligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för multistaden är den bästa servern alla följer regler och ingen kör rdm. och känner till multistaden bäst. har kört på den länge. och servern har bra rp och bra staffs. och alltid roligare med wl jobb

Hur hittade du Unive? min kompis tipsade mig och jag testa och det var jätte roligt

Vad har du för mål med ditt rollspel? vara trevlig mot alla skaffa kompisar och upptäcka nya saker

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara denna för att denna är den bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka