Nekad Kalix | Ban överklagan [PolarBear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalix

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Zkeptisk1999/

Ditt Hex-ID: 110000107dacf61

Vad är din discord tagg? Kalix#1944

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming, Sunt Förnuft ~Wagner

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råka säga "Id-kort" in game för att jag skulle reporta en kille som bröt mot alla regler, och har ett vist muskelminne att hålla inne Push to talk knappen när jag snackar med polare och där av att jag blev bannad för jag sa något som jag inte skulle säga in game! Det andra kan va att jag blev dömd för att det var mååånga som gick fram till mig och sa at de va jag som gjorde allt det fula, och att Wagner hörde det och banna mig innan jag fick chansen att förklara mig och säga att de inte var ja.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare satt och chilla vid piren i våra bilar som man gör när man vill köpa/sälja bilar, och när vi står där så ser vi hur en Random kille tar någons bil och börjar köra över alla på parkeringen, och först bryr inte jag och min kompis sig för vi tänkte att de va något misstag och att det redan var folk där, Men sen kör han in i fler och fler bilar, så jag lärde mig från discord att man kunde se deras Id via Page Down, så jag kör upp till han för att plocka hans ID, och sen kör tillbaka och då kommer alla och börja skylla på mig och att de var jag som gjorde allt för det var samma märke och färg på bilen. Men jag pratar med min kompis i discord och tänker inte på att jag har min tumme på *N* knappen så att när jag säger till min polare att jag har hans ID så hör dem andra de t och under tiden så går jag in i discord för att veta hur man gör en report, Och då åker jag på Ban i 5 dagar för "Sunt förnuft" och PowerGaming"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en Felaktig ban för att jag blev bannad för Powergaming och Sunt Förnuft för att det var samma regler som han i Bmw bröt mot när han körde in i alla, Och i samma stund kommer det fram 5-6 Personer och säger "Det kan va han " Det är han" " Det är han som körde in i alla" Och kan det va att han som banna mig var för het på gröten och skickade ut mig innan jag han förklara mig! För jag hade nästan exakt samma bil som brottslingen gjorde. Men om jag råka säga Id igenom att ha ett genialt Muskelminne vet jag inte, men tycker 5 dagar är oerhört överdrivet och hårt för att lära mig o hålla koll på tummen, Hade liksom räckt med en kick från servern eller ett SMS! jag vet om att jag kommer vara extra vaksam på vilken knapp jag trycker på och jag har 300 timmar på FiveM och har spelat 40 timmar på denna server och jag har aldrig gjort något idiotiskt, Vilket bör stärka att detta bara var ett fel som kan hända om man inte är varksam på sin sak! och sen vill jag säga att det finns "ID kort" i spelet och de kunna va att jag skulle ta min kompis ID-kort! så har jag ju ingen ban?

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit banad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade gjort annorlunda är att vara mer vaksam på vad jag säger och vilka knappar jag trycker på och NÄR jag trycker på knappen! Jag hade gjort samma sak som jag gjorde men jag hade aldrig sagt något! utan jag skulle hålla mig cool lugn och bara reporta honom för att göra allt simpelt! Jag skulle bara gjort de jag gjorde o skriva i discord och aldrig prata rätt ut!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att om placera min Push to talk knapp till ett annat läge så att den inte är så lätt om komlig, Jag hade också aldrig vågat tänka på ordet ID och jag tar verkligen denna stuind som en lärdom och blir en bättre RP

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka