Accepterad Kalime1291 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

albanen0662

Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? albanen0662

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Svensson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam, rolig, energifull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter då Elias svensson som är 25 år gammal. Han är född i sverige. Han är uppvuxen med sin mamma och pappa han har haft en sådär bakgrund hans mamma dog när han var 14 år gammal så Elias har varit ledsen sen dess. Han gillar även att hänga med sina vänner på sin fritid väldigt mycket och spela innebandy hans pappa har ägt en tidigare verkstad där han lagade bilar och Elias har alltid varit med och hjälp till hans pappa där. Elias dröm har alltid varit att han ska bli mekaniker och laga bilar som hans pappa gjorde när Elias blev 17 år gammal, dog hans pappa sen dess har han varit ledsen och hållt på med dumma saker han bor även hos sin vän, Elias har också började göra kriminella saker med sina vänner på sin fritid han blev en gång tagen för att han snattade på en affär och sen dess har han hållt på med mer och mer kriminella saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög och seriös på jag kommer andvända många komandon för att utväkla min rp så mycket som möjligt och om jag spelar med en hör rp nivå kamn man få andra och spela me en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar rp så att båda parterna har de roligt t.e.x om tre poliser riktar mot dig och du har en kniv då ska du inte döda dom då låter du dom ta dig sså sinariot kan driva vidare så att de blir roligt för båda

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? rpa inte på skador

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming suntfönuft vdm tycker jag ifall är det viktigaste reglerna men själv klart är alla regler viktiga

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit medlem här innan och jag kan reglerna bra

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka