Nekad Kaliber45k1 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaliber45k1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad är ditt discord namn? Kaliber45k1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Modi Magnob, han är 21 år gammal Modi Magnob födes i Syrien i staden damasqus och hade det väldigt tufft i Syrien. Det var tufft eftersom att hans familj var fattig och det var krig i Syrien. Modis intressen var att bli en läkare eftersom att Modi har alltid velat hjälpa andra efter att hans farfar dog av en sjukdom. Modi är en snäll person som sprider glädje när Modi är med folk. Modi gillar dessutom att spela fotboll med vänner när han var i Syrien. Men när kriget hade börjat så var de tvunge till att flytta från Syrien till Sverige i Stockholm. Livet där var lite tufft eftersom ingen av han i hans familj kunde prata svenska så det var en tuff börja. Men sedan så gick han i skolan och börja lära sig därifrån. Modi just nu lever ett bra liv efter att han flyttade in till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara seriös på Unive och hålla långa roliga scener med folk. Jag som en karaktär kommer underhålla långa rp med folk. Jag kommer att använda /report Ifall folk gör ett regelbrott så ser jag till att få de ut genom att rapportera det. Jag kommer dessutom att använda mig av /me och /sme till exempel när jag rp med en sjukvårdare så använder jag av med /me.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att från båda sidorna ska de båda ha lika kul när de rp, alltså motpartens vinst i ett scenario. Det betyder att man inte ska hela tiden vinna ett scenario utan att det ska vara roligt från båda håll när man är i ett scenario, till exempel när polisen stoppar dig när du kör utan hjälm på motorcykel. Vi båda ska ha det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Menas random death match Det är att man dödar någon utan någon anledning, VDM Veichle death match är då om man kör på någon och använder bilen som ett vapen , METAGAMING är då tillexempel om man stream snipar alltså att man är inne i en live och skriver " Vart är du?, Kom till mig. , SUNTFÖRNUFT Att göra något som är rimligt , FEAR RP Innebär att när man blir till exempel rån ad så ska man rpa att man är rädd , COMBAT LOGGING Man får inte lämna när du är på en scenario , POWERGAMING Att man Roleplayar när man till exempel har crashat när man kör bil och man inte typ skriker Ajjj.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har kört på SMG Roleplay V2 innan. Har däremot också haft Kriminell roll.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Endast 1 ansökan per 24h.

Du får ansöka igen 00:48. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka