Nekad Kaliber45k1 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaliber45k1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad är ditt discord namn? Kaliber45k1

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abod Maftah och är 21 år gammal. Abod Föddes i Iraq i staden baghdad. Abod var en aggresiv mäniska när han var liten och var i skolan i Iraq. Abod hade inte vänner i Iraq eftersom hans beteende. Abod var däremot också fattig både han och hans familj. Hans pappa och mamma var arbetslösa och bodde i ett tält. Abod däremot gillar att spela fotboll, cykla och simma. När Abod åkte flygplan till landet Sverige så landa de i staden Unive. Abods liv i Unive började bli bättre och bättre. Abod och hans familj bodde hos deras kusiner i Unive. Hans föräldrar hitttade job och Abod med. Abod är just nu 21 år gammal och lever ett bra liv just nu här i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med Rolig och bra rp. Jag kommer även göra /report ifall det är så att någon i Unive som gör ett regelbrott så ser jag till att rapportera det. Jag kommer inte att börja bli arg eller ledsen ifall motpartens vinner en scenario utan att jag ser till att både har det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är då att man ska rpa så att båda har det kul, man ska inte tänka hela tiden att vinna i ett scenario utan att det ska vara kul för både. Ett exempel är ifall Polisen jagar mig pågrund att jag kör för snabbt så ska jag stanna och rpa båda istället för att försöka vinna scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM Menas random death match Det är att man dödar någon utan någon anledning, VDM Veichle death match är då om man kör på någon och använder bilen som ett vapen , METAGAMING är då tillexempel om man stream snipar alltså att man är inne i en live och skriver " Vart är du?, Kom till mig. , SUNTFÖRNUFT Att göra något som är rimligt , FEAR RP Innebär att när man blir till exempel rån ad så ska man rpa att man är rädd , COMBAT LOGGING Man får inte lämna när du är på en scenario , POWERGAMING Att man Roleplayar när man till exempel har crashat när man kör bil och man inte typ skriker Ajjj.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har kört på SMG Roleplay V2 innan. Har däremot också haft Kriminell roll.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gjorde en ansökan igår och blev nekad. jag råka göra igen innan 24 timmar har gått bara så att ni vet, mina 24 timmar är över nu iallafal.

Nekad.
Anledning:
utveckla din karaktärs bakgrund

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka