Nekad Kalibali | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kallibali

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198958529205

Ditt Hex-ID: 11000013b804ab5

Vad är din discord tagg? kallibali

Vem var det som bannade dig? boten

Bild på banmeddelande: bild_2025-04-03_231811529.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åkte tillbaka till en skottlossning när jag tidigare vart skjuten emot. För att kidnappa en grabb som vi jagade innan. Det var bara han kvar på platsen så då var tanken från början att snabbt rikta på han från bilen och få han att hoppa in. Sedan när vi väll kommer fram dit står polisen där dock riktade inte jag föränns polisbilen åkte förbi. Sedan kom polisbilen återigen och då slutade jag rikta igen. Men jag ångrar att jag inledde det där scenariot. Jag kunde absolut väntat på han att åka iväg eller rent ut sagt bara dragit från platsen för att det troligen skulle kommit polisbilar som det gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Snackade med boten i sup

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig förstår varför han banna mig. Och köper det till fullo.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Just nu är jag röd spelare. Dock är 3 - 4 av dem bansen felaktiga alltså att jag gått och blivit unbannad en timme efter fast dem bansen står fortfarande på min historik. Jag har bland annat blivit bannad för pwg när jag kröp fram till folket som dödade mig och inte rpade på mina skador vilket jag lärde mig av. Sedan om jag ska va helt ärlig kommer jag inte ihåg resten av mina banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antingen skitit att åka tbka för att kidnappa han för att det var en skottlossning innan. Eller väntat på att han ska dra därifrån på en distans. Eller åkt fram och försökt prata med han att hoppa in i bilen och så fort polisen kom dragit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte gå på impulser och tänka igenom vad man ska göra innan man gör det för att inte det här ska hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka