Accepterad Kalibali | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kallibali

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198958529205

Ditt Hex-ID: 11000013b804ab5

Vad är din discord tagg? kallibali

Vem var det som bannade dig? R0bban

Bild på banmeddelande: bild_2025-06-25_224603703.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att hoppa jag ut framför en övergiven polis bil. Mot gänget vi har krig med sedan kör denna bil iväg och jag avlossar skott mot bilen som dödar han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några i mitt gäng kör runt vi ser en bil från gänget vi har krig med. Vi vet direkt att det inte går att få något scenario med denna bil alls då den går i 600 +. Jag och en annan valde då att hoppa ut och rikta på denna person för att han skulle hoppa ut direkt och ge upp.Vilket han inte gjorde han valde att köra och sedan siktar jag på däcken för att få en punktering på deras bil så den skulle sladda in i en vägg som skulle resultera i att vi fick denna grabb kidnappad. Det olyckliga med det hela va ju då att jag råkade träffa han i huvudet på grund av vapnets rekyl samt att vapnet sprayar. Vilket då blev en väldigt skev rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig. Dock tycker jag att man ska ha i åtanke att min intuition inte var att döda han. Bilen går så pass bra att det enda sättet vi skulle få tag på han i en bil jakt är med punkterade däck. Men när jag tänker tillbaka på detta scenario är det uppenbart att jag inte skulle hoppat ut från första början och skitit i att försöka kidnappa han när jag vet hur bra den där bilen går. Alltså jag skulle inte ens inleda ett scenario med den där bilen. Och om jag skulle inleda ett scenario med den där billen i alla fall skulle jag först snacka med människan innan jag gjorde något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min ban historik är lite komplicerad jag var grön spelare för 5 dagar sedan med milda bans som mild pwg. Sedan har det blivit många bans på en vecka. Den första var för att jag sa till folk i min bill att skjuta poliser och denna ban förstår jag helt och hållet där gjorde jag uppenbarligen fel och min rp ska ej va så dålig. Den andra bannen var för att jag lootade döda kroppar och denna ban är ju också rätt fast jag trodde man fick loota kroppar när man hade kontroll över situationen så denna ban var bara okunskap från min del. Om jag viste att man inte fick loota kroppar under kontrolerade situationer skulle jag ej gjort det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade två val jag skulle skitit i att inleda scenariot från första början. Eller skulle jag väntat längre bort eftersom att det var en polis bil i närheten. Och tagit scenariot därifrån. Och ej hoppat ut utan att snacka!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska tänka efter vad jag gör och ej begå enkla regelbrott när jag spelat på servern i 2.5 år.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka