Nekad Kalibali | Ban Överklagan [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kallibali

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198958529205

Ditt Hex-ID: 11000013b804ab5

Vad är din discord tagg? kallibali

Vem var det som bannade dig? watchsixpack

Bild på banmeddelande: bild_2025-06-21_173214612.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde att banna mig eftersom att jag valde att inte ge upp när vi hade två punkterade däck och polisen var efter oss och att jag sa att vi skulle hoppa ut laga bilen och sedan hålla poliserna och om dem hoppade ut skulle vi döda dem. Även för att jag lagade bilen på ett opassande ställen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i supp och snackade med hapyxz watchsixpack.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var ej felaktig jag fattar att jag gjort fel min intution var ej att döda poliserna min intution var att rikta på poliserna och få dem att åka därifrån men jag förstår att det låter skumt på klippet. Jag skulle gett upp när poliserna var efter mig och inte kört in i kloakerna så skulle jag slippa denna ban helt enkelt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har skött mig blivit bannade för små saker som tex mild pwg på sistone. jag är grön spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gett upp när polisen var efter och skitit i att inleda det där scenariot som blev dåligt och jag ska även tänka på vad jag säger så de inte influerar personerna jag har runt om mig. Jag ska även inte laga på orimliga ställen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka på vad jag säger men även ge upp när tex bilen har två punkertingar och spela mer för motpartens vinning och desutom ej laga på orimliga ställen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka