- Meddelanden
- 72
- Reaction score
- 4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo
Ditt discordnamn: ferri#7861
Ange ditt födelsedatum 24 April 2007
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff efter som att kan ta kretik och det är väldigt viktig att kunna ta när man blir staff. Då jag anser om jag gör fel så kommer jag vilja ta emot kretik för det ända med kretik är att man ska lära sig. Och jag vill bli staff för att jag vill skapa nya änvetyr kunna ta störe ansvar inom staff arbeta, då jag är rellatift aktiv för att kunna vara staff. när jag behöver hjälp i support så har jag inte fåt en bra känsla. efter som att vissa staff är inte så trevliga i support. Då jag vill endra detta betendet. jag kan inte klara detta själv så det är därför jag vill vara support så jag kan sammabeta med dem som är staff just nu. så vi kan hjälpa unive till en bra och trygg plats. Då jag anser att vissa staff är bara där för själva rollen,makten,permsen,äran. Och då jag tucker att om man ansöker till staff så ska man brinna för det och inte vara staff för att man känner sig cool. då jag tycker att man ska arebta rellatift mcyket. man ska jo inte arebta sig tills döts. men det är inte det jag mennar. jag kommer verkligen vara aktiv och hjälpsam. Jag vill samt bli staff för att få bort folk som inte lyder reglerna. ddå jag vill utveckla rp så mcyket jag kan. då jag anser att det är mitt jobb.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 6-7 timmar,
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år ungefär tror jag.
Har du tidigare erfarenheter som staff? es det kan man säga. Jag vet hur man ska bemöta folk i support. samt jag vet hur man ska lösa sitvationer bra ock efektivst. eftersom att det kan man komma långt i staff arbeta. Då jag anser själv att jag kommer vara en bra staff för Unive. Jag kan /selban /sqlunban /ban, Och dessa /noclip man går i noclip så att man kan flyga och specca scenarion
/toggleid visar id
/togglename, visar steamnamn
/who [ID] man kollar om de är krim, icke medlem eller medlem
/m [ID] [text] om du vill skriva till någon att de t.ex ska sköta sig
/r snabbare sätt att skicka tillbaka till personen som skrev en /m till dig
/svban [ID] [Anledning] bannar en person i 30 minuter
/sqlban [ID] [Tid] [Anledning] Bannar en person beroende på hur länge du skriver in
/sqlunban [Hexid] du unbannar en person
/sqlbanhistory [steamnamn] Du ser historiken på bans
/revive [ID] Du revivar en person
/revive du revvar dig själv
/kick [ID] [Anledning] du sparkar en person från servern
/bring [ID] du teleportrar en person till dig
/goto [ID] Du teleportrar till personen
/tpm du teleportar till din marker på mappen
/giveitem [ID] [Item] Ger personen ett föremål
/givemoney [ID] [Summa] Du ger personen pengar
/skin [ID] Du ger personen skin mode så de kan ändra hur personen ser ut
/dv [Radius] Du tar bort fordon inom radien
/specc [ID] Du speccar en person, samt att man kan kolla personens inventory
/speccoff du slutar specca personen
/specc får upp en lista över spelare du kan specca
/freeze [ID] du fryser personen så den inte kan röra på sig
/unfreeze [ID] du gör så att personen kan röra på sig igen
/OOC du skriver ut ett meddelande som alla på servern kan se
/announce [Text] du skriver ut ett viktigt meddelande som alla på servern kan se
/clearall du rensar chatten
/sv servervakt chatten
/sc staff chatten
/clearinventory [ID] Du rensar personens inventory
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Jag är öppen för alla slaks jobb inom staff arbete, jag har försökt skriva så bra som det bara gå personlien har jag dyslexi, hoppas att det går endå.
Ditt discordnamn: ferri#7861
Ange ditt födelsedatum 24 April 2007
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff efter som att kan ta kretik och det är väldigt viktig att kunna ta när man blir staff. Då jag anser om jag gör fel så kommer jag vilja ta emot kretik för det ända med kretik är att man ska lära sig. Och jag vill bli staff för att jag vill skapa nya änvetyr kunna ta störe ansvar inom staff arbeta, då jag är rellatift aktiv för att kunna vara staff. när jag behöver hjälp i support så har jag inte fåt en bra känsla. efter som att vissa staff är inte så trevliga i support. Då jag vill endra detta betendet. jag kan inte klara detta själv så det är därför jag vill vara support så jag kan sammabeta med dem som är staff just nu. så vi kan hjälpa unive till en bra och trygg plats. Då jag anser att vissa staff är bara där för själva rollen,makten,permsen,äran. Och då jag tucker att om man ansöker till staff så ska man brinna för det och inte vara staff för att man känner sig cool. då jag tycker att man ska arebta rellatift mcyket. man ska jo inte arebta sig tills döts. men det är inte det jag mennar. jag kommer verkligen vara aktiv och hjälpsam. Jag vill samt bli staff för att få bort folk som inte lyder reglerna. ddå jag vill utveckla rp så mcyket jag kan. då jag anser att det är mitt jobb.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 6-7 timmar,
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år ungefär tror jag.
Har du tidigare erfarenheter som staff? es det kan man säga. Jag vet hur man ska bemöta folk i support. samt jag vet hur man ska lösa sitvationer bra ock efektivst. eftersom att det kan man komma långt i staff arbeta. Då jag anser själv att jag kommer vara en bra staff för Unive. Jag kan /selban /sqlunban /ban, Och dessa /noclip man går i noclip så att man kan flyga och specca scenarion
/toggleid visar id
/togglename, visar steamnamn
/who [ID] man kollar om de är krim, icke medlem eller medlem
/m [ID] [text] om du vill skriva till någon att de t.ex ska sköta sig
/r snabbare sätt att skicka tillbaka till personen som skrev en /m till dig
/svban [ID] [Anledning] bannar en person i 30 minuter
/sqlban [ID] [Tid] [Anledning] Bannar en person beroende på hur länge du skriver in
/sqlunban [Hexid] du unbannar en person
/sqlbanhistory [steamnamn] Du ser historiken på bans
/revive [ID] Du revivar en person
/revive du revvar dig själv
/kick [ID] [Anledning] du sparkar en person från servern
/bring [ID] du teleportrar en person till dig
/goto [ID] Du teleportrar till personen
/tpm du teleportar till din marker på mappen
/giveitem [ID] [Item] Ger personen ett föremål
/givemoney [ID] [Summa] Du ger personen pengar
/skin [ID] Du ger personen skin mode så de kan ändra hur personen ser ut
/dv [Radius] Du tar bort fordon inom radien
/specc [ID] Du speccar en person, samt att man kan kolla personens inventory
/speccoff du slutar specca personen
/specc får upp en lista över spelare du kan specca
/freeze [ID] du fryser personen så den inte kan röra på sig
/unfreeze [ID] du gör så att personen kan röra på sig igen
/OOC du skriver ut ett meddelande som alla på servern kan se
/announce [Text] du skriver ut ett viktigt meddelande som alla på servern kan se
/clearall du rensar chatten
/sv servervakt chatten
/sc staff chatten
/clearinventory [ID] Du rensar personens inventory
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Jag är öppen för alla slaks jobb inom staff arbete, jag har försökt skriva så bra som det bara gå personlien har jag dyslexi, hoppas att det går endå.