Nekad KalasJan | Medlem ansökning [swekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalasJan

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent johansson

Vad är ditt discord namn? gamingleonardi89

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ludvig Tiosi 2001-06-06

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll omtänksam rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli kriminell och ha mycket pengar på den karaktären

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vara kriminell och tjäna pengar och hjälpa andra som inte kan så mycket om RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man accepterar motpartnes makt i det hela.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har fått en ban pågrund av lall och av det har jag bara fokusera på och vara försigtig och absolut inte göra något dumt eller lalla

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att du dödar nån utan anledning Sunt förnuft är att du ska rpa så likt verkligheten som möjligt VDM är att du dödar nån med en bil eller fordon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktiv och ja tycker unive är en riktigt bra och seriös rp server

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tänk på att bara spela för makt och pengar kan bryta mot regeln Powergaming.
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka