Nekad lolenbollen | Medlem ansökning [swekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lolenbollen

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? lolenbollen

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ragnar Jönsson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll lugn hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ragnar kommer från landet. Efter att hans mamma och pappa dog i en bilolycka när Ragnar bara var 7 så blev han adopterad. Han blev in adopterad till en fattig familj som borde i stor stan. Ragnar vill få bort sin familj(adoptiv familjen) från det fattiga livet och har därför stora planer på att bli rik. Han satsar på att äga en butik eller vara högt uppsatt på ett jobb. Men vem vet kanske blir han gäng kriminell, Det återstår att se.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra och realistisk rp. Och att alla runt om mig har det bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om tex någon riktar vapen så kan man inte till exempel försöka fly för då kan det klassas som misslyckad rp, man kan inte alltid vinna och vara bäst man måste låta andra vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag var ny så hoppade jag in i en ambulans och körde i full fart. Detta ledde till att jag blev kickad. Jag har lärt mig att jag inte ska sno bilar nu. Och att det kan bli tråkigt för andra om jag gör det. Jag har även snott en polisbil och blivit bannad i någon dag då jag inte förstod att det var ett brott mot serverns regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = man slår/dödar någon utan anledning - VDM = man använder sitt fordon som ett vapen - Sunt förnuft = man tänker logiskt och om man hade gjort de irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar rp mycket och på grund av det lever jag mig in i spelvärlden.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Hej,
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka