Nekad kalasian12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Ditt discordnamn: Kalasian12

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2010
Jag vet att jag är väldigt ung för att vara staff men jag är pålitlig

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill sätta staffarbete före rp, jag tycker det ser roligt ut att vara helper/staff jag kommer vara aktiv i det område jag får och jag är seriös och vill bara bra för unive jag kommer vara aktiv jag är pålitlig och trevlig jag kommer inte svika någon, jag har spelat länge nu på unive och jag vill hitta grejer och göra en och bara rp jag har velat bli staff jätte länge jag har tänkt på det länge och nu har jag bestämt att jag vill staff, jag brukar alltid kolla på youtube när folk kör staff arbete så jag vet hur det mesta funkar , jag kommer hålla mig till staff arbete före rp då det ser roligt ut jag kommer göra allt för att jag ska bli staff jag är så sugen att bara kö staff arbete så jag nästan darrar, jag är bra på att lyssna på folk och låta dom prata till punkt jag har bra tålamod och jag kan säga nej när det behövs. jag kommer lyssna på högre uppsatta för dom vet mer en mig! staff arbete tycker jag att det ser roligt ut, det ända jag vill på unive är att bli staff jag vill prova och se hur det ser ut att vara staff. Sen får jag sen om jag klarar rollen som staff. men jag kommer vara kvar som staff för jag vill utveckla rpen på unive. Jag är aktiv pp forumet, dc, ig. Om nån säger att jag ska göra något så gör jag det! Jag tycker att jag är en allmänt trevlig pojke, jag vill att rpn ska förändras det kan inte vara folk som går och lallare och går utan Voice changer när man har en ljus röst, jag kommer ge ut varningar, kicks och bans, när jag blir tilldelad staff rollen så klämmer jag radera mina karaktärer, kommer spara en om man skulle lämmna staff teamet och bara kör staff arbete, jag är bra med regler och hur man rpar, därför ansöker jag till staff och jag hoppas att jag blir staff, jag vill pröva något annan är rp och den som håller koll på rpn. och jag kommer alltid kolla på ban överklagande så om folk vill ha en till chans så kommer jag unbanna eller neka den. jag är supermotiverad, samt jag är snabb på att skriva så jag är snabb på bana eller ge ut varningar, jag kommer kolla igenom ban överklagnde och logsen, samt kommer jag vara aktiv i /reports och /help, Jag är en unik pojke med stora kunskaper och bra verbal kommunikation. Jag vill få bort alla problem spelare för dom förstör för dom som söker en bra social rp, jag vill underlätta för limpis, Philip och alla andra Helpers och mods

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Hastigheten folk kör i 300-400 utanför en polis station det är inte logiskt om man hade gjort den irl så hade man fått en saftig böter och lämpet att ta körkort igen, lallandet är kas man kan inte hålla på och lall på piren och torget t.ex. man bara går upp till en bil och hoppar in när det sitter en i den, och alla som skjuter som galningar det är helt sjukt jag kommer bana dom för suntförnuft. Jag har märkt att folk strävar sig efter pengar och makt folk kör bara runt och rånar folk, sen har jag märkt att jag som polis griper folk och sen sätter jag in hen i bilen och skriver /me låser samt säter på bälte, sen går dom ur bilen och springer där ifrån asså folk måste börja rpa på /sme eller /me det är helt oacceptabelt Man måste rpa på /me och /sme t.ex. Man skriver /me drar ut och sen kör dom där ifrån utan att rpa på sme eller me Jag kommer banna folk när jag ser detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer skriva ut mycket ig men också i dc så folk fattar vad dom gör och om dom inte lyssnar så får vi ta återgärden på dom antingen ban elller varning, jag kommer slita för att detta ska sluta detta är inte okej och jag kommer vara väldigt noga med detta och hård med det. Jag kommer få stopp på det här, det kan jag lova! jag kommer dra krim roller och ge ut varningar samt bana folk för suntförnuft.
Jag har börjat sätta mig ner mig och diskuterat med staff teamet
Och prata hur vi ska lösa detta problem Jag kommer kämpa dag och natt för detta ska sluta.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur agerar man professionellt sin staff roll? Man är seriös och va trevlig t.ex. en sitter i support och du drar in han och är jätte otrevlig mot personen detta gör så att personen inte bry sig om det och då blir det choas. Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är det jätte viktigt att agera professionellt om man inte gör det så förstör man för servern och det blir helt ärligt katastrof ingen kan rpa bara folk som går och lallar och då kommer folk sluta gå till unive, och då är det ingen server kvar det är bara en kas lall server hell enkelt, detta kommer aldrig hända mig för jag kommer agera professionellt ni kan lita på mig jag vet att det är svårt att börja lita på någon man inte känner men jag lovar att ni kan lita på mig, t.ex. man support och en sitter vänt rummet och man drar in han sen när man ska säga hej så bara skriker man på personen och är välkomnande och det enda Staffans ska va är att vara trevlig man ska beömöta folk med en trevlig ton och vara så tydlig man kan vara, sen att bana folk utan anledning är oacceptabelt! Jag kommer hålla koll på andra Staffs och mig själv jag är hård med att man inte ska abuesa sin staff roll jag kommer rapportera in det om det sker så hem inte kan göra det igen. Och det kommer inte hända mig för jag kommer inte abusa.
man ska vara tydlig och transparent
Och förklara regel brott tydligt om man bannar någon och försöka förstå dom om dom arga elller sur på en.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer bara köra staff arbete ingen rp. Och sen kommer jag såklart också vara med mina vänner och familj men kommer fokusera mest på staff arbete så det är min dröm och bli mod

Hur länge har du spelat på Unive? 7-8 månader, jag vill utveckla min upplevelse här på unive, som staff.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom alla områden. Helst inom rp och Kriminell, jag bryr mig inte vilket område men så länge jag är staff så är jag glad

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka