Nekad kalasian12 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Vad heter du på discord? Kalasian12

Vad är ditt Hex:ID ID 11000015478a83a

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag har träning 2 gånger om veckan samt match varannan vecka

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7-8 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ej möjlighet att göra det just nu men kan säkert på intervjun

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter ansvarar för rp och skyddar servern servervakter är vanliga spelare dom kör rp och håller kolla på alla andra spelare runt sig servervakter kan svban= 1 timmes ban) Sen kan dom kicka och skriva in /toggleid så man slipper trycka home hela tiden, sen servervakter är ett stöd till staffs Ni har bättre för er, en nån som lallar på piren, Sen måste Servervakter säga till staffs om en ban ska förlängas.
deras allmänna uppgivt är att göra server till bättre rp och är ett stöd till staffs

Varför vill du bli servervakt på servern? Servervakter ansvarar för rp och skyddar servern servervakter är vanliga spelare dom kör rp och håller kolla på alla andra spelare runt sig servervakter kan svban= 1 timmes ban) Sen kan dom kicka och skriva in /toggleid så man slipper trycka home hela tiden, sen servervakter är ett stöd till staffs Ni har bättre för er, en nån som lallar på piren, Sen måste Servervakter säga till staffs om en ban ska förlängas.
deras allmänna uppgivt är att göra server till bättre rp och är ett stöd till staffs

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man t.ex. kickar folk utan anledning, abuse är lite annorlunda här kommer ett exempel på abuse. Du blir 12ade och sen när du dog och efter dom har drag så ressar du det är abuse och det kommer ej förekomma med mig för jag kommer inte abusa. Du är i en skottlossning och du har inga skott så du bannar eller kickar personen så ligger du före i situationen, detta är ej okej om man gör så. Jsg kommer aldrig svika unive.

Tillbaka