Accepterad Kalasian12 | Ansökan till Servervakt [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Vad heter du på discord? Kalasian12

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561199377459258

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Har träning på lördagar och tisdagar. Match varannan vecka, Är aktiv minst 5-6 timmar ped dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 7-8 månader, Börja för typ 11 månader sendan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Visar på intervjun, Går ej att bifoga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter ansvarar för rp och skyddar servern servervakter är vanliga spelare dom kör rp och håller kolla på alla andra spelare runt sig servervakter kan svban= 1 timmes ban) Sen kan dom kicka och skriva in /toggleid så man slipper trycka home hela tiden, sen servervakter är ett stöd till staffs Ni har bättre för er, en nån som lallar på piren, Sen måste Servervakter säga till staffs om en ban ska förlängas.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är bitr chef på marja Lisas Och det är otroligt mycket lall på Marjas, Därför ansöker jag till servervakt, Jag vill ha en hög och seriös rp nivå, Jag vill inte att det ska finnas lallare, Jag är seriös och aktiv, Jag vill förbättra rpn på unive. Jag är aktiv driven trevlig snabb på att skriva sen har jag varit servervakt innan så jag vet hur man gör jag vet alla grund regler i huvudet, och sen så är det rätt mycket fail rp, jag gör reports hela tiden och jag vill underlätta för Er staffs som kämpar hårt för unive.
Jag är rättvis gör bra beslut och jag tänker först sen gör jag det. Jag kommer alltid fråga staffs om jag behöver hjälp med något, Jag kan alla commands

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tex. Du är på bäckhäst och du du vill ta en intervju, Och det är en lång kö. Och du använder dig av /svban [id] För att komma först i kön.

Här kommer ett till exempel:

Du är kriminell och är i en skottlossning du får slut på ammunition och beslutar att sätta på /toggleid så du ser id på personen som du bråkar med sen använder /kick [id] för att vinna senariot.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på att ta din intervju annars kommer den att bli automatiskt nekad!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka