Nekad kalas6000 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalas6000

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552054142/

Ditt Hex-ID: 11000015ee0c37e

Vad är din discord tagg? foleery

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-17 144833.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, jag vart bannad för att jag spelade med ett fusk som har ett jätte dumt gjort utav mig. Och nu vill jag gärna komma tillbaka till unive igen och faktistkt rollspela och inte spela med något fusk eller göra något dumt eller något regelbrott överhuvudtaget. Det var ett tag sen ja vart bannad för ungefär 3 månader sen, o nu vill ja seröst komma tillbaka o få en till chans och bevisa att jag absoult inte kommer köra med något fusk eller någonting. Ni har dessutom nu ett jätta bra ac som stoppar varenda fusk så oavsett vad nu och om jag ljuger som jag ablsut inte gör och skulle köra med ett fusk så hade ni sett de o bannat mig direkt. Så det ja menar är att ja intek ommer göra om detta igen och vill gärna få en chans på unive igen,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det börja me ju att ja går in på unive me ett fusk o spelar osv, sedan efter ett tag stänge jag av för dagen o ska sluta spela mer. Dagen efter när jag ska in på servern igen så har jag blivit bannad för ja då att ja har spelat me fusk. Och vill gärna få en till chans o ber om ursäkt för detta jag har gjort, vet att detta är ett stort fel utav mig som jag absoult inte ska göra om igen på servern och vill komma tillbaka för att rolssspella seriöäst och inte splea med något skit fusk på servern igen. Detta har oxå gått ett tag nu 3 måndader och har lixksom fatttat poängen med bannane nu och vill gärna komma tillbaka och ber om ursäkt för detta stora misstaget sin jag har gjort och vilket jag absoult aldrig kommer att göra om igen någonsin på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban, då det är jag som har gjort felet genom att spelat me ett fusk som är jätte dumt gjort utav mig som jag absoult inte kommer att göra om igen och voll komma tillbaka för att rolsspela seriöst för nu har ni gjort servern jätte rolig och har hört att rp nivån på servern och blivit jätte bra och rolig nu, darför vill jag komma tillbaka, och kommer absoult inte spela med något fusk. Och om detta skulle va såa att ja ljuger som jag absoult inte gör så hade ni endå sätt att jag går in med ett fusk på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blviit bannad för rdm,vdm,lall,meta har lärt mig fårn varenda ban ja har fått samt denna bannen som jag ber om usräkt till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ba skita i att spela med ett skit fusk som jag gjorde som har vädltigt dumt gjort utav mig. Vill gänra komma tillbaka til lservern, och darför gör jag en bann överklaan och ber om ursäkt för det ja har gjort och kommer inte att göra om detta iugemn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att absoulut inte spela med ett fusk igen. Som jag absoult inte kommer att göra igen, om det e så att ni inte tror mig o att jag ljuger att jag inte kkommer göra om detta så kommer ni märka det geneom ac som ni har och banna mig igen. Det har oxå gått nu 3 måndaer och har fattat poängen med bannen och vill gärna komma tilbaka och ber om ursäkt philip320.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka