Nekad Kakkan2.0 | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakkan2.0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? kakkan.

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Börje Göransson. Han är en snäll påg med mycket drömmar om framtiden. Han har två kusiner i staden som heter Bosse och Kamari. han är född år 1997. Börje älskar att mecka med bilar och har gjort det sedan han var liten. Men dessvärre så har Börje haft en svår barndom då hans pappa lämnade honom med sin mamma när han endast var 5 år och hans mamma är missbrukare och älskar kokain. Det ledde till att Börje växte upp utan föreldrar i princip och han har lite dålig allmän utbildning. Han är en väldigt trevlig person som alldrig skulle skada någon. Han kommer troligtvis jobba på mecko då hans ända intresse sedans barndommen är bilar och att mecka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en extrem hög rp nivå. Jag kommer att rpa extremt mycket och vara väldigt aktiv. Jag kommer troligtvis jobba inom mecko eller sjukvård så jag kommer att bidra med bra lagnings rp och hög rp nivå. Jag kommer även reporta så fort jag ser någon begå regelbrott då jag inte villha en server med bra och seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett exempel är om jag är kidnappad då ska inte jag börja kaxa och slå dom så de måste skjuta mig dirrekt så att jag slipper vara med i scenariot utan jag ska lyssna på vad de säger. Då man inte alltid måste vinna ett scenario utan man måste kunan förlora ett scenario så att mot partnern i scenariot också får ha kul på spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming är en regel där du använder dig av omänskliga krafter tex om du krockar och fortsätter köra. Suntförnuft är när du inte tänker som du hade på riktigt tax kör 300Km/H i staden. Rdm Radom Death match tex du är på torget och det är någon som kommer upp och dödar dig utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive i omkring ett år inann jag fick discord server ban. Så ja jag har tidigare erfarenheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte så mycket mer att säga än det jag redan gjort. Men en sak jag kan lova är att jag har en hög rp nivå och är väldigt aktiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka