Accepterad kakka001 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K10m01

Icke Medlem
Meddelanden
1,147
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? khajik

Vad heter du på discord? k10m01

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2001

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv på unive då tänker jag att jag kan hjälpa till att styra upp servern så gott som de går och att ta in bra och sociala rpare för jag känner att servern behöver det så känner att jag mer än gärna ställer upp och hjälper till med det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv och kan bemöta folk med respekt och jag ser potential för nya rpares utveckling.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Tycker att man ska bemöta alla människor med respekt och behandla folk som man själv vill bli behandlad när man pratar med någon från unive teamet. Oavsett om dem är dryga eller oprofessionella så kommer jag alltid hålla det professionellt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att alla spelare ska hitta rätt väg i unive och bidra med en hög rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska ha hög rp och hålla sig till reglerna, bidra med kreativa scenario.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ha mycket fokus på forumet vara aktiv i intervju. Jag kommer kunna visa dem nya spelarna att jag finns tillgänglig i pm, och kunna hjälpa till med att specca in game och hjälpa till med reports.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar är jag aktiv mellan 12-22 dem flesta dagarna, helger kan det variera men det ligger på minst 5 timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka