Accepterad kakiller2 | Ansökan till Servervakt [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakiller2

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Bengtsson

Vad heter du på discord? kakiller2

Vad är ditt Hex:ID steam:110000136075983

Ange ditt födelsedatum 28 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är Aktiv ungefär 5 timmar per dag och på den tiden så arbetar jag på Marja-Lisas samt rpare med mitt gäng morello.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ungefär 3 månader tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) C:\Users\olive\OneDrive\Bilder\Skärmbilder\Skärmbild 2024-07-29 221341.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att vakta servern sammtidigt som man rpar. Detta innebär att man hjälper staden att bli en bättre plats sammtidigt som man kan spela som vanligt, detta kan innefatta att man dvar bilar bannar folk som inte kan bete sig ex.

Varför vill du bli servervakt på servern? Att vara servervakt betyder att man kan rpa sammtidigt som man gör staden till en bättre plats och dett skulle passa helt perfekt för mig då jag tidigare var helper men blev demotad då jag rpa för mycket (tror det är anledningen) På så sätt skulle sv passa perfekt då jag vill göra staden till en bättre plats men fortfarande rpa. En till anledning till att jag vill bli servervakt är att jag har ansökt till att bli chef på Marja Lisas, där det sker en hel del lall. Så om jag skulle bli chef kan jag ingripa direkt och banna dem som inte kan bete sig och på så sätt göra Marja Lisas till en bättre plats.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man utnytjar den position man har för att enbart gynna sig själv eller till exempel en kompis, detta skulle kunna vara att man till exempel inte tar återgärder på sina kompisar enbart för att de är dina vänner. Abuse är ganska lika och det skulle kunna vara att man tillexempel kör med toggle id när man rpar vanligt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din servervakt ansökan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

————————————————————————————————————
Nuvarande:
🎓Helper
📑 SV-Ansvarig
📑 Jobbansvarig

⚜️Medlem
👥Kriminell
🎗 Medlem 2023

🔪 Triaden

Tidigare: