Antagen kakann | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakann

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
116
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: flamingo9202

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har mycket kunskap inom discord servrar och fivem servrar, jag har spelat på Unive i ett långt tagg nu

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det går långsamt i Unive support så det vill jag förbättra genom att sitta där ganska ofta om jag blir support ansvarig såklart. Jag tycket också det är mycket lall på servern och mycket ooc snack.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer sitta i support rätt ofta och hjälpa många, jag kommer också se till att folk inte pratar ooc genom att sitta i spec rätt så ofta, jag kommer också varna folk som lallar.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ha bra ton när man pratar med folk, man ska ha bra bemötande, man ska bete sig när man pratar med folk man ska tänka sig för vad man gör och säger. Man ska inte vara elak, behöver någon hjälp så ska man försöka hjälpa personen så mycket som möjligt eller så mycket som man själv kan.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag hade staff arbetat efter lunch (runt 12:00) till ungefär 20:00, sedan hade jag rpat och om det verkar vara mycket lall eller dåligt med staff hade jag såklart hjälpt till mer. På vardagar kommer det vara lite mindre. från ungefär 18:00 (efter jag kommer hem från träningen) till 21:00. Det kommer vara längre på vardagar ibland beroende på träningar.

Hur länge har du spelat på Unive? 2a februari 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff andra servrar som Netan, Nova och Rewind

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell för jag har inte särskilt mycket kunskap inom kriminell RP. Då jag rpar som civil.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka