Inaktuell kakann | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakann

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
116
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Ditt discordnamn: kkakann

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2010

Varför ska just du bli staff? Jag sökte till rollen helper för jag tycker det låter som ett roligt ansvar och känner att jag verkligen kan vara aktiv inom detta och se till så att servern blir en bättre plats för alla. Jag känner också att det verkar kul att hjälpa till här på Unive då jag verkligen stöttar servern och vill ta ett längre steg i att bli en bättre del av communityt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Själv märker jag mycket halv ooc och ooc prat ingame och en hel del sunt förnuft, jag vill se till att förändra detta för att göra rpen roligare för alla. Jag vill se till att alla trivs på servern och känner att det är en plats för dem att få nya vänner och ta del av rpen.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer se till att lära känna resterande av staff teamet för att effektivt kunna samarbete med uppgifter som support, specc eller bara vägledning till spelare.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska se till att hålla en lugn ton mot spelare eller andra staffs, man ska kunna agera på ett respektfullt sätt och se till så att man håller sig opartisk i alla sina konversationer.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det är lite svårt att säga men oftast på eftermiddagen eller under kvällen på vardagar men under helgen så kan det vara allt från på morgonen till mitt på natten.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2a februari 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har både varit staff, medlemskaps ansvarig och Servervakt här på unive och har trivts jätte bra inom alla områden. Jag hade då inte tid att vara staff pga skola och vardagliga aktiviter men har nu tid för ansvaret.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är rätt öppen för det mesta med de som jag kryssade i är jag mest intresserad i.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka